شهرستان ها

۱۰۵ شناسنامه برای فرزندان در ازدواج با اتباع خارجی صادر شد

یاسوج- معاون سیاسی واجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان ۱۶۶ واقعه ازدواج با اتباع خارجی داریم که ۱۰۵ شناسنامه برای فرزندان این زوج‌ها، صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد هاشمی مهر بعدازظهر دوشنبه در نشست شورای هماهنگی ثبت احوال استان افزود: ثبت احوال یکی از ادارات حاکمیتی و تأثیر گذار در برنامه ریزی های کلان کشور بوده و یک پایگاه بسیار مهم و اثر گذار جمعیتی در سطح کشور است و برای برخورداری از آمار دقیق باید با ثبت احوال همکاری شود، زیرا آمار و اطلاعات دقیق یکی از ظرفیت‌های مهم در موضوع برنامه ریزی ها برای مدیران است.

وی بیان داشت: داشتن آمار و اطلاعات یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم برای مدیران دستگاه‌های اجرایی در موضوع برنامه ریزی ها است و چنین آماری در ثبت احوال با پیشرفت اطلاعات نوین بروز رسانی شده است.

هاشمی مهر تصریح کرد: همکاری هرچه بیشتر شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و دهیاری‌ها را در بروز رسانی اطلاعات برای ثبت احوال مهم است و دستگاه‌های اجرایی در اعلام و ثبت به موقع وقایع حیاتی در راستای برنامه ریزی اجرایی و راهبردی ثبت احوال استان همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا