ورزش

کلاب آمه‌ریکا 2-2 رئال؛ بازگشت بنزما هم کارساز نبود

دو تیم رئال مادرید و کلاب آمه‌ریکا صبح امروز به مصاف هم رفتند و با نتیجه مساوی به کارشان پایان دادند.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید صبح امروز به وقت ایران در دیداری دوستانه و تدارکاتی در اردوی پیش فصلش در آمریکا به مصاف کلاب آمه‌ریکا رفت و در نهایت با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد. 
شاگردان کارلو آنچلوتی که پیش از این در اولین بازی تدارکاتی پیش فصل به مصاف بارسلونا رفته و با نتیجه 0-1 مقابل این تیم شکست خورده بودند، در این دیدار نیز در کمال ناباوری خیلی زود دروازه خودشان را باز شده دیدند. 
در حالی که تنها پنج دقیقه از شروع بازی گذشته بود، هنری مارتین از تیم کلاب آمه‌ریکا توانست دروازه رئال را باز کند و تیمش را از این حریف نامدار پیش بیاندازد. 


با این حال کریم بنزما که پس از غیبت در بازی برابر بارسلونا بار دیگر به ترکیب تیمش برگشته بود باز هم ناجی تیمش شد و روی همکاری با مارکو آسنسیو در دقیقه 22 توانست بازی را به تساوی بکشاند. 
بازی با همین نتیجه مساوی در نیمه اول به پایان رسید تا سرمربی ایتالیایی رئال مادرید نیمه دوم را با هفت تغییر در ترکیب تیمش آغاز کند و به بهبود شرایط امیدوار بماند. 


اتفاقی که در دقیقه 55 رخ داد و با اعلام یک ضربه پنالتی به سود رئال مادرید، ادن هازارد که به جای آسنسیو وارد زمین شده بود پشت توپ قرار گرفت و آن را به گل تبدیل کرد تا هواداران رئال را به بهبود شرایطش در فصل جدید امیدوار کرده باشد. 

در حالی که توپ و میدان در دست رئال بود و تمامی آمارها برتری این تیم را در زمین نشان می‌داد و در فاصله هشت دقیقه به پایان زمان قانونی بازی، این بار یک ضربه پنالتی به سود تیم میزبان اعلام شد و آلوارو فیدالگو این توپ را به گل تبدیل کرد تا رئال موفق به کسب سه امتیاز در این بازی هم نشود و پیش فصل را بدون پیروزی ادامه دهد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا