ورزش

اعتراض کلوپ؛ لایپزیش خشن بازی کرد

نونیز در محوطه تنها بود؛

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد تیمش موقعیت های فراوانی را برابر لایپزیش از دست داده است.

به گزارش “ورزش سه”، مرسی سایدی ها در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از سوپرجام انگلیس و در شبی که فرصت های خوبی را برای گلزنی خراب کردند، با یک گل برابر لایپزیش شکست خوردند. یورگن کلوپ، سرمربی باتجربه لیورپول در پایان این دیدار اعتراف کرد داروین نویز در خط حمله تیمش تنها بود و به اندازه کافی از سوی دیگر بازیکنان مورد حمایت قرار نمی گرفت.

یورگن کلوپ گفت: “نیمه اول اشتباهات زیادی داشتیم که لایپزیش می توانست از آنها استفاده کند. البته ما در دقایق بسیاری از مسابقه نیز عملکرد خوبی داشتیم و می توانستیم در کل حداقل چهار یا پنج گل به ثمر برسانیم. جریان بازی از سوی ما خیلی باز بود و ما در لحظاتی که توپ را از دست می دادیم به اندازه کافی با یکدیگر ارتباط برقرار نمی کردیم. ما بدون تمرین کامل در این مسابقه حاضر شده و مجبور شدیم تغییرات زیادی در ترکیب ثابت لیورپول ایجاد کنیم. 

همچنین معتقدم یک پنالتی قطعی در دقایق پایانی برای ما اعلام نشد. به نظر می رسد این بازی برای لایپزیش دوستانه نیست و البته برای ما نیز نبود. آنها در برخی دقایق خشن بازی کردند، البته من به این تیم احترام می گذارم و آنها واقعا نمایش خوبی داشتند. در نیمه اول ما در مقابل تیم و ترکیبی بازی کردیم که احتمالا فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت. بازیکنان لایپزیش کارشان را به خوبی انجام دادند. وقتی در بازی با یکدیگر ارتباط مناسبی ندارید، باعث می‌شود که به حریف فضا دهید

داروین نونیز در اغلب دقایق مسابقه در محوطه جریمه لایپزیش تنها بود و ما به ندرت می توانستیم توپ را در محوطه جریمه به این بازیکن پاس بدهیم. البته نونیز در برخی لحظات حتی فرصت داشت دروازه حریف را باز کند، اما به هر حال او در طول فصل به حمایت بسیار بیشتری از سوی بازیکنان اطرافش نیاز دارد. شما باید بازیکنان دیگر را مشغول کنید تا نتوانند روی مهار داروین نونیز تمرکز کنند.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا