ورزش

کلوپ: زیاد به خاطر از دست دادن چهارگانه ناراحت نبودم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید زمان زیادی را صرف غصه خوردن به خاطر از دست رفتن فرصت فتح چهارگانه نکرده است.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول فصل گذشته این فرصت را داشت که رکوردی تاریخ را در فوتبال انگلیس و اروپا به نام خود ثبت کند. 
این تیم موفق شد با غلبه بر چلسی در هر دو فینال جام حذفی و جام اتحادیه، عنوان قهرمانی این دو رقابت را از آن خود کند. آنها همچنین تا روز آخر در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور داشتند و به فینال لیگ قهرمانان هم راه پیدا کردند. 
با این حال شرایط به سود آنها پیش نرفت و منچسترسیتی در بازی آخر برابر استون ویلا به پیروزی رسید تا بار دیگر قهرمان لیگ برتر شود. از سوی دیگر، رئال مادرید نیز موفق شد در فینال لیگ قهرمانان با تک گل وینیسیوس جونیور برابر این تیم به پیروزی برسد تا دست از آنها از این جام هم کوتاه بماند. 


کلوپ درباره این اتفاق گفت:« فقط یک روز طول کشید تا این غم را از یاد ببرم و سپس به رژه قهرمانی لیورپول رفتم و هیچ مشکل و ناراحتی‌ای به خاطر اتفاقی که افتاده بود نداشتم. ما می‌دانستیم که خیلی نزدیک شدیم. وقتی شما بدشانس باشید، چنین اتفاقاتی هم ممکن است رخ  دهد. این ورزش است و ما باید قوانین را کاملا بپذیریم.»
این مربی آلمانی درباره اتفاقاتی که رخ داد اضافه کرد:« گاهی پس از 38 بازی تنها به یک امتیاز نیاز است و گاهی در یک بازی فقط یک گل کافی است. ما این را هم پذیرفتیم و واقعا ناراحتی من زیاد طول نکشید. ما بسیار خوب بازی کردیم، باثبات بودیم و فوتبال خوبی ارائه کردیم. همیشه اینطور نبود اما اغلب چنین شرایطی داشتیم. حالا باید دوباره این مسیر را تکرار کنیم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا