ورزش

کلوپ: نمی‌خواهم تنها کسی باشم که غر می‌زند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد که نمی‌خواهد در مورد شروع زودهنگام رقابت‌های لیگ‌برتر شکایت کند اما معتقد است که باید در مورد انتظارات بیش از اندازه‌ای که بازیکنان با آن مواجه هستند، صحبت شود.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپولی‌ها امروز در اولین بازی رسمی‌شان در فصل جدید در دیدار جام خیریه (سوپرجام انگلیس) به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت؛ در حالی که هنوز دیدارهای پیش فصل این تیم به پایان نرسیده است و آنها پس از این دیدار یک بازی دوستانه با استراسبورگ خواهند داشت و یک بازی دیگر هم پس از اولین بازی فصل جدید لیگ برتر برابر فولام انجام خواهند داد.
در چنین شرایطی کلوپ تایید کرد که هفته پیش رو برای تیمش هفته نرمالی نخواهد بود.
او به خبرنگاران گفت:” ما بین دو بازی مقابل سیتی و فولام، هفته پیش فصلی نرمالی نخواهیم داشت و کارهای بیشتری نسبت به یک هفته نرمال در طول فصل انجام خواهیم داد، مثل هفته‌های پنج و شش که هنوز در لیگ‌قهرمانان بازی نکرده‌ایم و هفته نرمالی داریم و شنبه به شنبه بازی می‌کنیم. اما ما به این شرایط عادت داریم و من وقت ندارم که خیلی به این مسئله بپردازم.

اگر در این مورد از من سوال کنید، من فقط شبیه یه آدم غرغروی تنها به نظر می‌رسم که گوشه‌ای نشسته و در مورد اینکه بازیکنان باید چه کاری انجام بدهند و بازیکنان ملی‌پوش زمان کافی برای استراحت ندارند، صحبت می‌کند؛ مسئله که همه با آن موافق هستیم اما فقط یک نفر در مورد آن حرف می‌زند.
من روزنامه‌ها را نمی‌خوانم اما آدم‌های زیادی در این مورد حرف نمی‌زنند. پیش فصل به طور کلی کوتاه بود و به همین دلیل ما آن را تا بعد از شروع فصل، ادامه می‌دهیم.
این به اولین بازی‌های ما کمکی نمی‌کند اما در بلند مدت به ما کمک می‌کند و هدف ما هم همین است.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا