شهرستان ها

عمق آبگرفتگی و خسارت سیلاب در چالوس بالا است

چالوس- استاندار مازندران عمق آبگرفتگی و خسارت سیلاب را در شهرستان چالوس زیاد دانست و گفت: بخشی از روستاها دچار خسارت جدی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور بعدازظهر شنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان چالوس با اشاره به بالابودن عمق خسارت و آبگرفتگی در شهرستان چالوس گفت: هرچند محدوده تخریب زیاد نیست اما برخی از روستاها دچار خسارت جدی شدند.

وی با تاکید براینکه آرامش باید به زندگی مردم برگردد خواستار مدیریت درست بحران شد و گفت: راه دسترسی چهار روستای محدوده انگوران باید در اولویت قرار گیرد و با ایجاد پل موقت مسیرهای مسدودشده بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه اولویت راه و برق منطقه است و باید امروز وصل شود، گفت: گلایه قطعی تلفن زیاد است و علاوه براین باید مجوزهایی که در بستر رودخانه داده شده، بررسی شود.

رضا علیخانی معاون عمرانی استانداری مازندران نیز بر ضرورت هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی اکید کرد و گفت: همه واحدهایی که در بستر رودخانه احداث شدند باید تخریب شوند و با کسانی که در این زمینه مجوز دادند برخورد شود.

وی با اظهار اینکه بسیج سازندگی با امکانات سنگین برای بازگشایی مسیر پای کار است، افزود: منابع طبیعی باید نسبت به تخلیه آورده‌ای سیلاب و سرشاخه‌ها اقدام کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا