ورزش

نیویورک ردبولز 0-2 بارسا؛ آخرین پیروزی در آمریکا

بارسلونا موفق شد در دیدار تدارکاتی برابر نیویورک رد بولز با نتیجه 0-2 به پیروزی برسد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسا از 3:30 صبح روز یکشنبه به وقت ایران در تور پیش فصلش در آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت و با نتیجه 0-2 از سد این تیم عبور کرد. 
شاگردان ژاوی که پیش از این سه بازی دوستانه دیگر هم در این کشور برگزار کرده بودند، با پیروزی در این بازی، تور پیش فصل خودشان در آمریکا را بدون شکست و با سه برد و یک تساوی به پایان رساندند. 
همانطور که انتظار می‌رفت، بارسا در این بازی تیم برتر میدان بود و موفق شد 15 شوت به سمت دروازه حریف بزند که در این بین هفت شوت در چارچوب قرار داشت. 
عثمان دمبله اولین گل این بازی را در دقیقه 40 روی پاس گل رافینیا به ثمر رساند تا این دو بازیکن بار دیگر اهمیت خودشان را در ترکیب بارسا و در تفکرات ژاوی برای فصل جدید به تصویر کشیده باشند. 


تیم میزبان در آغاز نیمه دوم تمامی یازده بازیکنش را تغییر داد تا با ترکیبی کاملا جدید روبروی حریف قرار بگیرد و ژاوی نیز در سوی دیگر میدان چند تغییر نسبت به نیمه اول در ترکیب تیمش ایجاد کرد. 
تلاش‌های نیویورک رد بولز برای بسته نگه داشتن دروازه تیمش تا دقایق پایانی بازی جواب داد اما با اخراج دنیل ادلمن و ده نفره شدن این تیم، کار کمی برای آنها سخت شد و در نهایت این ممفیس دیپای بود که موفق شد در دقیقه 87 بازی باردیگر دروازه این تیم را باز کند و بازی را 0-2 به سود بارسا کند. 


در نهایت این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید تا بارسا آخرین دیدار تدارکاتی‌اش در خاک آمریکا را با پیروزی پشت سر گذاشته باشد وهواداران این تیم همچنان به عملکردی درخشان در فصل آینده امیدوار بمانند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا