سیاسی

دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۱۶ بازدید کرد

دادستان عمومی و انقلاب تهران در تداوم برنامه‌های نظارت میدانی بر عملکرد دادسراها و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از دادسرای ناحیه ۱۶ بازدید کرد.


به گزارش ایلنا، علی صالحی دادستان تهران با حضور در دادسرای ناحیه ۱۶، ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده در این دادسرا از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

 وی در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌های قضایی تأکید کرد.

دادستان تهران همچنین از نزدیک در جریان آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی قرار گرفت و ضمن گفت‌وگو با شکات و مالباختگان دستور ویژه برای تسریع در تعیین تکلیف این پرونده‌ها و سرعت بخشی به احقاق حقوق مالباختگان را صادر کرد.

صالحی در دیدار و گفت‌وگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل ‎های بایگانی تأکید کرد.

دادستان تهران، ضمن رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، تصریح کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، تمام تلاش خود را جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

صالحی در دیدار چهره به چهره با مراجعان، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده، صادر کرد.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا