بین الملل

پیام گردان‌های قسام به صهیونیست‌ها در مورد نظامیان اسیر اسرائیلی

خنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در هشتمین سالروز اسارت دو نظامی اسرائیلی در غزه در جریان جنگ سال ۲۰۱۴ پیامی خطاب به اشغالگران اسرائیلی منتشر کرد.


به گزارش ایلنا، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در هشتمین سالروز اسارت دو نظامی اسرائیلی در غزه در جریان جنگ سال ۲۰۱۴ پیامی خطاب به اشغالگران اسرائیلی منتشر کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در این پیام آمده است که در هشتمین سالروز نبرد «عصف الماکول» که طی آن قسام دو سرباز اسرائیلی را به اسارت گرفت، فرماندهان این گردان‌ها اجازه انتشار خبر بمباران مکانی در جریان نبرد سیف القدس در سال گذشته را دادند که منجر به شهادت یکی از مجاهدان یگان سایه و زخمی شدن سه مجاهد دیگر شد که وظیفه مراقبت از سربازان اسیر اسرائیلی را بر عهده داشتند.

ابوعبیده افزود: «در این مرحله به دلایل امنیتی از افشای نام این شهید خودداری می‌کنیم اما به زودی که شرایط فراهم شد، به یاری خداوند جزئیات بیشتری را ارائه خواهیم کرد».

پیام سخنگوی قسام به این اشاره دارد که سربازان اسیر اسرائیلی بر خلاف ادعای دشمن صهیونیستی که می‌گوید کشته شدند، زنده و در قید حیات هستند.

رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده بود که «هدار گولدن» و «شائول آرون» دو نظامی اسیر اسرائیلی در غزه کشته شدند و قسام اجساد آن‌ها را در اختیار دارد.

 

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا