سیاسی

امداد رسانی سپاه و گروه‌های جهادی به سیل‌زدگان زاهدان


معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه از امدادرسانی سپاه و گروه‌های جهادی به سیل‌زدگان در زاهدان خبرداد.

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، از امداد رسانی سپاه و گروه‌های جهادی به افراد آسیب دیده سیل در زاهدان و حومه خبر داد و گفت: بسیج و سپاه به همراه گروه های جهادی و بسیجیان در کنار مردم، مشغول امداد رسانی هستند.

وی افزود: از زمان وقوع بارندگی‌ها در زاهدان بسیج و سپاه به همراه گروه های جهادی و بسیجیان در کنار مردم و مشغول امداد رسانی هستند.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه بیان داشت: در زاهدان فعالیت های مختلف با استفاده از ظرفیت ویژه نیروهای سپاه پاسداران از جمله  تخلیه آب از منازل دچار سیلاب و آب گرفتگی، توزیع اقلام مورد نیاز جهت منازل دچار حادثه، کمک به جابجایی وسایل خانه های گرفتار سیل، شناسایی و سرکشی از بافت های فرسوده مناطق آسیب دیده و شناسایی مناطق بحران زده توسط خادمین محرومین انجام شد.

وی با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان تا پایان بحران سیل در کنار مردم هستند و از هیچ تلاشی کم نخواهند گذاشت، گفت: در جریان سیل در شهرستان زاهدان نیز در مدت 3 شبانه روز، 15 هزار پرس غذای گرم بین افراد گرفتار در سیلاب توزیع شد.

جعفری با اشاره به فعالیت ۳۵ گروه جهادی به استعداد ۳۱۰ نفر در محلات مختلف زاهدان، ادامه داد: 20 دستگاه ماشین سنگین و مهندسی و 100 دستگاه ماشین سبک نیز در سیل زاهدان خدمات رسانی لازم را انجام دادند.

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در پایان گفت: کمک رسانی به خانواده های گرفتار در سیلاب ناهوک، شهرستان سراوان همراه با گروه های جهادی و همچنین بسیجیان دسته رزمی محور عملیاتی شهید قریب انجام شد.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا