شهرستان ها

شهرداری ساری برنامه کلان و راهبردی داشته باشد

ساری- استاندار مازندران گفت: شهرداری ساری برای توسعه و پیشرفت مرکز استان برنامه کلان راهبردی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمود حسینی پور در دیدار جواد طالبی، شهردار ساری با عنوان اینکه توسعه و پیشرفت مرکز استان می‌بایست محور فعالیت مدیریت شهری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهرداری ساری برای توسعه و پیشرفت مرکز استان باید برنامه کلان راهبردی داشته باشد و برای حل مشکلات شهر و شهروندان چاره اندیشی کند.

استاندار مازندران، افزود: در راستای پیشرفت و توسعه ساری از شهرداری حمایت لازم را صورت خواهیم داد و انتظار داریم مدیران شهرداری اقدامات شایسته در شأن مردم مرکز استان انجام دهند تا شاهد توسعه متوازن و عادلانه مناطق مختلف شهری باشیم.

در ادامه این دیدار شهردار ساری با عنوان اینکه علیرغم همه مشکلات پیش رو به دنبال اجرای پروژه‌های مهم و ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرمان هستیم، تصریح کرد: برای حل مشکلات موجود و اجرای برنامه‌های ما نیازمند کمک و حمایت‌های دلسوزانه مدیریت ارشد استان هستیم و انتظار داریم همه دستگاه‌های اجرایی به کمک شهرداری ساری بیایند.

شهردار ساری اظهار کرد: بروز کردن بیمه تأمین اجتماعی کارکنان شهرداری و پرداخت بدهی به پیمانکاران که در یک سال اخیر به صورت عادلانه پرداخت شد از جمله اقداماتی بود که در راستای ایجاد نظم و انضباط مالی در شهرداری ساری صورت گرفت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا