شهرستان ها

کشف لوازم پزشکی مصرفی در البرز

البرز- فرمانده انتظامی البرز از شناسایی یک انبار دارای بیش از ۹۸۱ هزار عدد تجهیزات مصرفی پزشکی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در گرمدره کرج خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری تعداد قابل توجهی لوازم مصرفی پزشکی قاچاق در یک انبار در منطقه گرمدره کرج مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت اطلاعات، مأموران با هماهنگی مقام قضائی با همراهی عوامل اداره صمت به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۹۸۱ هزار و ۷۱۹ عدد انواع تجهیزات مصرفی پزشکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه را حدود ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرده‌اند، گفت: یک متهم در این زمینه دستگیر و برای انجام مراحل اداری به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا ضربه جدی به تولید و اشتغال جوانان وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس برای به حرکت درآمدن چرخه تولید و اشتغال کشور به صورت جدی با معضل قاچاق برخورد و متخلفان را به مراجع قضائی معرفی می‌کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا