ورزش

دستور کلوپ؛ قرارداد ستاره پرتغالی تمدید شود

یورگن کلوپ، سرمربی آلمان لیورپول، خواهان تمدید قرارداد این باشگاه با دیوگو ژوتا، شده است.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول در فصل تابستان سادیو مانه را از دست داد و داروین نونیز را جذب کرد تا آرایش خط حمله این تیم تغییر کند. اما دیوگو ژوتا در ماه های اخیر تبدیل به یکی از بازیکنان مهم بخش هجومی ترکیب مرسی سایدی ها شده و به نظر می رسد او در فصل جدید نیز نقشی کلیدی در این تیم خواهد داشت. حالا لیورپول تصمیم به حفظ این وینگر تکنیکی برای فصول بعد گرفته و پروژه تمدید قرارداد این مهاجم پرتغالی اخیرا از سوی باشگاه آغاز شده است.

هنوز سه سال از قرارداد فعلی دیوگو ژوتا با باشگاه لیورپول باقی مانده، اما نشریه دیلی میل مدعی شد به دستور یورگن کلوپ مذاکرات جدید بر تمدید قرارداد جدید با این بازیکن در حال انجام است. سرمربی آلمانی مرسی سایدی ها از عملکرد ستاره جوان و پرتغالی تیمش رضایت کامل داشته و معتقد است او باید در سال های آتی در آنفیلد باقی بماند. دردسرهای حفظ محمد صلاح، باعث شده مدیران لیورپول زودتر به فکر تمدید قرارداد با بازیکنان آماده خود باشند.

این مهاجم 25 ساله پس از تشدید مصدومیت همسترینگ در ماه گذشته، در اردوی پیش فصل لیورپول غایب بود و البته اخبار حاکی از آن است که دیوگو ژوتا تا دو هفته دیگر به تمرینات باز می گردد. این ستاره پرتغالی فصل گذشته 21 گل به ثمر رساند و هشت پاس گل نیز ارسال کرد تا به تیمش کمک کند تا جام حذفی و اتحادیه را به دست آورد و همچنین به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا