سیاسی

ایجاد شورای ملی زیارت به منظور حل مشکلات زائران اماکن مقدس

بهادری جهرمی خبر داد؛

سخنگوی دولت گفت: به منظور حمایت موثر از حل مشکلات زائرین اماکن مقدس در کشور، کارگروه ملی زیارت به شورای ملی به ریاست رئیس جمهور ارتقا پیدا کرد و با عضویت برخی از اعضای دولت از جمله وزیر ارشاد، کشور، میراث، کار و همچنین آستان‌های مقدس رضوی، شاهچراغ و عبدالعظیم حسنی این شورا تشکیل می‌شود.


به گزارش خبرنگار ایلنا علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت گفت: جلسه امروز هیات دولت به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد و به منظور حمایت موثر از حل مشکلات زائرین اماکن مقدس در کشور، کارگروه ملی زیارت به شورای  ملی به ریاست رئیس جمهور ارتقا پیدا کرد و با عضویت برخی از اعضای دولت از جمله وزیر ارشاد، کشور، میراث، کار و همچنین آستان‌های مقدس رضوی، شاهچراغ و عبدالعظیم حسنی تشکیل می شود. دبیر شورای ملی زیارت استاندار خراسان رضوی انتخاب شد تا این دبیرخانه در این استان مرجع باشد.

سخنگوی دولت ادامه داد: با توجه به حوادث طبیعی اخیر و بحث سیل که وجود داشته است قرار شد با پیشنهاد وزیر اقتصاد منابعی به صندوق حوادث داده شود که این پیشنهاد امروز در هیئت دولت بررسی شد و بنا شد این صندوق از امسال آغاز به کار کند.

وی گفت: این صندوق با محوریت بیمه اقدام می کند و با توجه ظرفیت‌های اقتصادی موجود و ۲۵ هزار میلیارد ریال از منابع به آن اختصاص داده شده است.


خبر در حال تکمیل می باشد…

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا