شهرستان ها

اشتغال جوانان در گناوه با جدیت دنبال می‌شود

گناوه- فرماندار گناوه با بیان اینکه مشاورین رابط بین فرماندار و مردم هستند گفت: اشتغال جوانان در گناوه با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری ظهر چهارشنبه در نشست با تعداد از مشاورین اظهار داشت: مشاوران بازوان یاریگر فرماندار هستند و در تمام مراحل کاری باید به فرماندار کمک کنند تا در جاهایی که در خدمت رسانی به مردم خلأ وجود دارد و نیاز به مشاوره دارد بتوان به نحو احسن عمل کرد.

فرماندار گناوه افزود: هر یک از مشاوران فرماندار در حوزه کاری خود باید نظرات و مشکلات حوزه کاری خود را به اطلاع فرماندار برسانند تا بتوان با همفکری به خدمت رسانی بهتر مردم پرداخت. و: هر یک از مشاورین در قسمت مربوط به خود همکاری کنند

وی با اشاره به اینکه مشاورین رابط بین فرماندار و مردم هستند گفت: ارتباط با مردم و ارائه گزارش عملکردها و اطلاع رسانی مناسب از دیگر وظایف مشاورین است و مشاوران ضمن انتقال نظرات مردم، باید عملکردها را نیز به اطلاع مردم برسانند.

وی ادامه داد: مشاورین می‌توانند با ارتباط بین مردم موضوعات مختلف را ساده، روان و بدون واسطه پیگیری کنند.

وی گفت: تشکیل جلسات مشاورین با فرماندار نیز بر حسب برنامه ریزی منظم برگزار شود تا بتوان با همفکری هم مسائل را بررسی کرد.

صفری با بیان اهمیت حوزه کاری هر یک از مشاورین یادآور شد: در خدمت رسانی به مردم بخصوص در بحث ایثارگران مشاور این بخش طرح‌ها و برنامه‌ها را ارائه دهد تا بتوان بر اساس درخواست‌های موجود به برنامه ریزی در این زمینه پرداخت.

فرماندار گناوه با بیان اینکه امروز قشر ایثارگران و خانواده شهدا، محرومین و مستضعفین برای ما اولویت دارد گفت: توقع نیست که کار در طی مدت کوتاه یک ماه انجام شود بلکه باید بر مسیر مشخص و الگو و برنامه در این زمینه گام برداشت.

وی خاطر نشان کرد: در بحث اشتغال جوانان باید وضعیت اشتغال شرکت‌ها و بخش‌های مختلف توسط اداره کار در گناوه مشخص شود و بر اساس آن اولویت بندی شود.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های مربوط به بانوان نیز بیان کرد: حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد از کارها به بانوان مرتبط است و انتظار می‌رود فعالیت‌های این بخش در شهرستان با حضور مشاور بانوان و برنامه ریزی مناسب با جنب و جوش مضاعف کرد داشته باشد.

وی گفت: عملکردهای و خدمات ارائه شده و برنامه‌های صورت گرفته در شهرستان نیز باید با تحلیل خوب و مناسب همراه با گزارش مفید به نحو مطلوب در فضاهای رسانه‌ای و مجازی به اطلاع مردم رسانده شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا