ورزش

برگزاری اردوی آخر جوانان در خانه کشتی

اعزام به بلغارستان؛ پاداش قهرمانی آسیا

مبین عظیمی که در مسابقه انتخابی درون اردویی مغلوب امیرحسین فیروزپور شد، تیم کشتی آزاد جوانان را در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان همراهی می‌کند.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، هفتمین و آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان از روز 11 مرداد در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد. این اردو متصل به اعزام خواهد بود.

تیم ملی آزاد جوانان چندی پیش در منامه با کسب 8 مدال طلا قهرمان آسیا شد. این تیم سال گذشته نیز با 5 مدال طلا، مقتدرانه قهرمانی جهان را از آن خود کرد.
این تیم  با احمد جوان در 57 کیلوگرم، آرمین حبیب‌زاده در 61 کیلوگرم، محمدرضا شاکری در 65 کیلوگرم، حسین محمدآقایی در 70 کیلوگرم، عرفان الهی در 74 کیلوگرم، سبحان یاری در 79 کیلوگرم، عارف رنجبر در 86 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در 92 کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلوگرم و امیررضا معصومی در 125 کیلوگرم در مسابقات جهانی شرکت خواهد کرد.

پیش از این، مبین عظیمی موفق شده بود در وزن 92 کیلوگرم قهرمان آسیا شود، اما باتوجه به ناکامی فیروزپور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بزرگسالان، با نظر کادرفنی برای او مسابقه انتخابی درون اردویی با عظیمی در نظر گرفته شد که فیروزپور حریفش را شکست داد و دوبنده تیم ملی در این وزن را از آن خود کرد.
باتوجه به اینکه مبین عظیمی نیز از کشتی‌گیران با اخلاق و منظم اردوی جوانان بوده و کارش را در قهرمانی آسیا بدون اشتباه تمام کرده است، با تصمیم محسن کاوه و موافقت فدراسیون کشتی، او نیز تیم ملی آزاد جوانان را در سفر به بلغارستان همراهی خواهد کرد.

رقابت‌های کشتی جوانان قهرمانی جهان روزهای 24 تا 30 مردادماه سال جاری در شهر صوفیه کشور بلغارستان برگزار می‌شود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا