اقتصاد

عدالت توزیع بودجه در خراسان رضوی را شاهد نیستیم

نماینده نیشابور در مجلس: 

نیشابور ـ نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه عدالت توزیع بودجه در خراسان رضوی را شاهد نیستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ارکانی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری نیشابور اظهار کرد: دولت سیزدهم کشور را در شرایط خاص و سختی تحویل گرفت و از سوی دیگر فشارهای مداوم دشمن‌ها در بحث تحریم‌ها نیز مشکلات را چندان کرده بود و سال گذشته دولت ۲۰ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی تأمین کرده است.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرداخت یارانه به مردم افزود: طی صحبتی که با بهادری جهرمی دبیر هیأت دولت داشتیم ایشان گفتند که متأسفانه زیرساخت‌های لازم برای تهیه کالا برگ فراهم نیست.

وی بیان کرد: متأسفانه عدالت توزیع بودجه در خراسان رضوی را شاهد نیستیم برخی پروژه‌ها را در استان ۵۰ میلیارد تومان اعتبار می‌گذارند و برخی پروژه که نیاز به ۲ یا ۳ میلیارد تومان دارد تخصیص پیدا نمی‌کند تا مردم از امکانات بهره‌مند شوند.

ارکانی بیان کرد: انتظار است هر چه زودتر بودجه سفر رئیس جمهور به شهرستانهای خراسان رضوی تخصیص یابد تا کار شروع شود.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده ساخت ۴ میلیون مسکن اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل ما در حوزه مسکن سازی در کشور آماده سازی زمین مناسب است و در کشور اراضی وجود دارد که خارج از محدوده شهری است که بهتر است شورایعالی شهرسازی کشور در الحاق این اراضی به محدوده شهرها اهتمام ویژه کند.

وی با اشاره به مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اختلاف مجلس و دولت بیان کرد: ممکن است بحثی میان مجلس و دولت باشد و این اتفاق در کشور بدیهیات است و باید اختلاف نظر و نقد باشد و متأسفانه کارآمدی مهم‌ترین حلقه مفقوده در کشور است.

ارکانی گفت: دشمن تلاش می‌کند تا دولت جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهد که نیاز است در راستای کارآمدی مدیران تلاش شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا