دانش و فناوری

ثبت‌نام مدرسه گردشگری از سر گرفته می‌شود

مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری خبر داد:‌ ثبت‌نام در مدرسه تابستانی گردشگری با توجه به حجم استقبال، از شنبه ۱۵ مردادماه از سر گرفته می‌شود.

مدرسه تابستانی گردشگری ۱۴۰۱ با هدف افزایش مهارت‌های نیروی انسانی شاغل در این حوزه، دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدتی را از ۲۲ مردادماه برگزار می‌کند. شرکت در این دوره‌ها برای راهنمایان، فعالان گردشگری روستایی، مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی، دانشجویان و سایر علاقه‌مندان به این آموزش‌ها، آزاد و رایگان است. ثبت‌نام این دوره‌ها از روز چهارشنبه ۱۲ مرداد آغاز شد که در همان روز چهارشنبه تکمیل ظرفیت شد که با توجه به حجم استقبال و تقضاضا برای افزایش ظرفیت این مدرسه، زاهد شفیعی ـ مدیر کل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری ـ به ایسنا خبر داد که امکان ثبت‌نام دوباره و افزایش ظرفیت دوره‌ها فراهم شده است و سایت ثبت‌نام از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۵ مردادماه دوباره باز می‌شود.
او درباره ظرفیت محدودی که برای شرکت‌کنندگان این دوره‌های آموزشی درنظر گرفته شده است، توضیح داد: برای کیفیت دوره‌ها و با توجه به این‌که این دوره‌های آموزشی به صورت کارگاهی برگزار می‌شود باید استانداردی برای کلاس‌های مجازی درنظر می‌گرفتیم تا ارتباط درستی بین دانشجو و استاد شکل گیرد و در فضای مجازی امکان پرسش و پاسخ فراهم شود.
شفیعی در عین حال گفت: اکنون با توجه به استقبال و درخواست ذی‌نفعان و علاقمندان، ظرفیت این دوره‌های آموزشی افزایش یافته است و امکان ثبت‌نام دوباره فراهم شده است.
مدرسه تابستانی ۱۴۰۱ شامل چهار دوره «ویژه اقامتگاه‌های بومگردی»، «ملاحظات به روز راهنمایان گردشگری ورودی ایران»، «توسعه پایدار گردشگری روستایی با مشارکت جوامع محلی» و «تولید محتوای به روز و کارآمد در عرصه گردشگری» است که پس از پایان دوره، گواهینامه مورد تأیید دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری ارائه می‌شود.
متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۱۵ مردادماه می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی education.mcth.ir برای شرکت در دوره‌های مدرسه تابستانی گردشگری ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا