ورزش

هر تیمی غیبت مانه را احساس خواهد کرد

جوردن هندرسون:

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، تایید کرد که این تیم غیبت سادیو مانه را احساس خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، این ستاره سنگالی که در سال 2016 به لیورپول پیوست، بعد از 6 فصل درخشان که با قهرمانی در لیگ برتر و چمپیونزلیگ همراه بود، در این تابستان با انتقالی 32 میلیون یورویی راهی بایرن مونیخ شد.
مانه به همراه محمد صلاح و روبرتو فیرمینو، یکی از ارکان مثلث هجومی لیورپول بود که قرمزها به کمک آنها حریفان زیادی را از پیش رو برداشتند و هندرسون معتقد است که جای خالی این بازیکن به شدت حس خواهد شد.
او به تاک اسپورت گفت:” فکر می کنم هر تیمی در دنیا جای خالی سادیو را حس خواهد کرد. به نظر من، او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و یکی از بهترین شخصیت ها در رختکن و درون باشگاه. 

او آدم فوق العاده ای است، همیشه لبخند می زند و با همه شوخی می‌کند و بودنش در تیم واقعا خوب است. او همچنین استانداردی برای بقیه مشخص می‌کند. مهره ارزشمندی را از دست دادیم اما فوتبال همین است. زندگی ادامه دارد. بهترین‌ها را برای او آرزو می کنم و امیدوارم در بایرن خوب کار کند.”
لیورپول در این تابستان برای تقویت خط حمله‌اش داروین نونیز را با انتقالی 80 میلیون دلاری از بنفیکا به خدمت گرفت و این مهاجم اروگوئه‌ای با گلزنی در دیدار کامیونیتی شیلد، کمک کرد تا قرمزها 3-1 سیتی را شکست بدهند.
هندرسون درباره این بازیکن گفت:” من واقعا تحت تاثیر او قرار گرفتم. او هنوز بازیکن جوانی است اما من چیزهای مثبت و خوب زیادی از او می بینم. 
فکر می کنم او در جلوی زمین چیزهای خوب و متفاوتی در اختیار تیم قرار می‌دهد. پتانسیل زیادی جلوی زمین داریم و امیدوارم او بتواند فصل جدید لیگ برتر را خوب شروع کند.”
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا