بین الملل

لغو مرخصی نخست وزیر تل آویو بدلیل وخامت اوضاع امنیتی

مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد:

وخامت اوضاع امنیتی در مناطق جنوبی فلسطین اشغالی باعث شد تا نخست وزیر این رژیم مرخصی خود را نیمه تمام رها کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «یائیر لاپید»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مجبور شد مرخصی خود را نیمه تمام رها کند.

گفته شده به سبب وخامت اوضاع امنیتی در مناطق جنوبی فلسطین اشغالی، لاپید ناچار شده در میانه تعطیلات خود برای شرکت در نشست‌های امنیتی و فوق العاده به محل کار بازگردد.

این خبر را شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد و گفت: لاپید مرخصی آخر هفته خود را لغو کرده و قرار است در جلسه‌ای به منظور برآورد اوضاع امنیتی در مقر وزارت جنگ این رژیم در تل آویو شرکت کند.

روز گذشته نیز «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در جریان تماس تلفنی با «ور وینسلند»، هماهنگ کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه تاکید کرد که تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی از جمله بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم علیه ملت فلسطین غیرقابل قبول است و باید جلوی ادامه جنایات این رژیم علیه فلسطینیان گرفته شود.

از سوی دیگر همزمان سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که اعطای مجوز به شهرک‌نشینان برای تعرض به مسجد الاقصی، تجاوزی جدید علیه این مسجد است که موجب تحریک احساسات ملت فلسطین خواهد شد و ما نسبت به پیامدهای خطرناک آن هشدار می‌دهیم. عبد اللطیف قانوع تصریح کرد که عموم ملت فلسطین را به حضور گسترده و پررنگ در مسجد الاقصی و مقابله با شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست به منظور به شکست کشاندن توطئه‌های آنان علیه این مسجد فرامی‌خوانیم.

وی عنوان کرد که تعرضات بی‌وقفه شهرک‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی هرگز موجب تغییر حقایق تاریخی و هویت اسلامی این مسجد مبارک نخواهد شد.

همچنین کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مرزهای غزه در پی بازداشت بسام السعدی از رهبران جنبش جهاد اسلامی با تنش مواجه است و تحلیلگر امور عربی این کانال تلویزیونی گفت: جهاد اسلامی آنچه را که می‌خواست به دست آورد چرا که می بیند اسرائیل از موشک‌هایی که شلیک خواهد شد در هراس است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا