ورزش

خرید بعدی یوونتوس در تابستان نهایی شد؟

وینگر صرب در راه تورین؛

یوونتوس در آستانه توافق نهایی با فیلیپ کوستیچ، ستاره اینتراخت فرانکفورت، با رقمی نزدیک به 18 میلیون و پاداش قرار گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس فصل گذشته عملکرد چندان خوبی در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان نداشت و آنها به دشواری تنها موفق به کسب سهمیه شدند. اما مدیران این باشگاه در فصل تابستان امسال با جذب ستاره های بزرگ در تلاش برای تقویت ترکیب تیم بوده اند و بعد از حضور بازیکنانی چون پل پوگبا و آنخل دی ماریا در تورین، حالا یک وینگر دیگر نیز احتمالا راهی یوونتوس خواهد شد. نشریه توتواسپورت در گزارشی مدعی شد در حالیکه به نظر می رسید فیلیپ کوستیچ، وینگر صربستانی فرانکفورت در حال انتقال به وستهام است، اما نظر این بازیکن عوض شده و اخبار حاکی از توافق یوونتوس با کوستیچ برای انتقال به تورین است.

قرارداد این بازیکن در ژوئن سال 2023 به پایان می رسد و با توجه به عدم تمایل او به تمدید قرارداد، فرانکفورت چاره ای جز فروش فیلیپ کوستیچ در فصل تابستان امسال ندارد. یوونتوس پیشنهادی به ارزش 12 میلیون یورو به اضافه سه میلیون پاداش ارائه کرده، اما باشگاه آلمانی برای فروش این بازیکن 20 میلیون یورو می خواهد. اما نشریات آلمانی مدعی شدند احتمالا بیانکونری پاداش این قرارداد را افزایش خواهد داد و این توافق در هفته های پیش رو با 18 میلیون یورو نهایی می شود.

البته کوستیچ امشب در بوندسلیگا مقابل بایرن مونیخ، بازی ابتدایی فصل را احتمالا در ترکیب ثابت آغاز خواهد کرد، اما به نظر این آخرین مسابقه او با لباس فرانکفورت است. این ملی پوش 29 ساله و صربستانی فصل گذشته با زدن هفت گل و ارسال 15 پاس گل در 43 بازی، به تیمش کمک کرد تا قهرمان لیگ اروپا شوند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا