ورزش

استیلی: تحریک کنندگان ملی پوشان با احساسات مردم بازی نکنند/ مشخص است حواشی از کجا نشأت می گیرد


سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: از دوستانی که باعث تحریک بازیکنان می‌شوند، خواهش می‌کنم با احساس مردم بازی نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید استیلی درمورد استوری اخیر برخی بازیکنان تیم ملی و درخواست آنها از دو نماینده مجلس برای دخالت نکردن در امور فوتبال اظهار داشت: این اختلافات، دودستگی و تفرقه خط قرمز ما است و بازیکنان باید بدانند مسئولیت شان خیلی سنگین است و فقط باید درباره بازی کردن‌شان اظهارنظر کنند. در رابطه با انتخاب مربی و رییس فدراسیون اصلا نباید اظهارنظر کرده و وارد حاشیه شوند. منافع ملی خیلی مهم تر از منافع شخصی است.

وی افزود: مردم یک دلخوشی به عنوان فوتبال دارند و اولین بار است این اتفاقات رقم می خورد و بازیکنان درباره مربی و رییس فدراسیون اظهارنظر می‌کنند. بازیکنان فقط باید وظیفه خود را انجام داده و در هیچ عرصه ای ورود نکنند. از دوستانی که به بازیکنان زنگ زده و آنها را تحریک می‌کنند خواهش می‌کنم با احساسات مردم بازی نکنند. اجازه بدهند بازی شان را انجام داده و آنها را وارد عرصه انتخابات نکنند.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان  درمورد اینکه منظورش از این افراد چه کسانی هستند گفت: هرکسی. طبق صحبتی که من داشتم شماره تلفن افرادی که به بازیکنان زنگ زده و برخی کدها را در می‌آورند. قطعا همه چیز مشخص می‌شود. این اتفاقات و ادبیاتی که در استوری ها هست همه باهوش هستند  و می‌دانند چیست. 

استیلی درباره اینکه آیا از نزدیکان برخی نامزدها با بازیکنان تماس گرفته شده یا بیرون از این مجموعه چنین اتفاقی افتاده است، گفت: ما باید به اصل موضوع توجه کنیم. برای همه روشن است و نباید دیگر اسم بگوییم. وقتی این اتفاق می‌افتد درمورد انتخابات فدراسیون است‌. خواهش می‌کنم بازیکنان فوق العاده تیم ملی وارد این مسائل نشوند و فوتبال شان را بازی کنند. باید به فکر مردم باشند زیرا با این اتفاقات در فوتبال روح مردم جریحه دار می‌شود.

وی عنوان کرد: با بازیکنان صحبت کرده و به آنها گفتم اگر وارد این بازی‌ها شوند شاید پس از یکی دو بار تصمیم قاطع تری بگیریم. 

مدیر تیم ملی در گفت و گو با برنامه شب های فوتبالی درباره اینکه آیا منظورش از تصمیم قاطع تر خط زدن بازیکنان است، توضیح داد: در این مورد باید اسکوچیچ تصمیم بگیرد زیرا در مورد انتخاب یا حذف بازیکن مربی تیم تصمیم می‌گیرد.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا