شهرستان ها

موج شدید گرما در گناوه/ مردم در مصرف بهینه برق همکاری کنند

گناوه- مدیر اداره برق شهرستان گناوه گفت: با توجه به پیش بینی‌ سازمان هواشناسی پیرامون موج شدید گرما در مناطق جنوبی کشور برای هفته آینده،از مردم درخواست می کنیم در مصرف بهینه برق همکاری کنند.

جواد عرب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی برای هفته آینده موج شدید گرما مناطق جنوبی کشور را در بر خواهد گرفت و به همین دلیل مردم از وسایل خنک کننده بیشتری استفاده خواهند کرد.

مدیر اداره برق شهرستان گناوه افزود: با در پیش بودن موج شدید گرما و همچنین ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان در این روزها و استفاده حسینه ها و مساجد از وسایل سرد کننده برای سوگواری فشار زیادی به شبکه‌های برق وارد شده که قطعی برق را در برخی مناطق شهر شاهد بودیم.

وی گفت: تأمین برق حسینه ها و مساجد و هیئت‌های مذهبی در این روزها برای سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان یکی از اولویت‌های این مدیرت است تا با همکاری مردم در مصرف بهینه برق بتوانیم به نحو احسن تأمین برق این مراسم‌ها را انجام بدهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به فشاری که به شبکه برق شهرستان وارد شد در برخی مناطق شهر و یکی از روستاها شاهد قطعی موقت برق بودیم که تکنیسین‌های برق این مدیریت توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل قطعی برق را برطرف و دوباره برق مشترکین وصل شود و این قطعی برق براثر فشار زیاد به شبکه توزیع برق بود که برای ساعاتی متأسفانه برق مشترکین قطع شد.

عرب یادآور شد: از عموم مردم در این روزهای عزاداری درخواست می‌کنیم در مصرف برق صرفه جویی کرده و با خاموش کردن حتی یک لامپ اضافی کمک بزرگی به این مدیرت خواهند کرد تا بتوانیم این موج گرما را پشت سر بگذاریم.

مدیر اداره برق شهرستان گناوه با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش گفت: تلاش خواهیم کرد هیچ مشکلی در تأمین برق مراسم سوگواری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نداشته باشیم و این مراسم با شکوه برگزار شوند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا