ورزش

پژمان اینگونه قهرمان جهان می سازد!(عکس)

این روزها خانه کشتی میزبان تمرینات پرفشار شاگردان پژمان درستکار در فاصله یک ماه مانده تا مسابقات جهانی است.

به گزارش “ورزش سه”، با معرفی 10 آزادکار اعزامی به مسابقات جهانی 2022 صربستان، حالا فقط تمرینات سخت و طاقت فرسا، دغدغه اصلی آزادکاران و کادرفنی است. بدن هایی که باید در چند مبارزه 6 دقیقه ای متوالی در رقابت های جهانی دوام بیاورند و تا لحظه آخر برای رسیدن به پیروزی بجنگند، در همین خانه کشتی ساخته می شوند.
درستکار که سال گذشته بعد از ناکامی نسبی در المپیک توکیو، تیم ملی را تحویل گرفت و در مدت کوتاهی توانست از نظر بدنی ملی پوشان را در وضعیتی ایده آلی برای رقابت های جهانی 2021 اسلو قرار دهد، این بار هم تمرینات سفت و سختی را برای شاگردانش طراحی کرده است.
ستاره های کشتی ایران این روزها در اردوهای متوالی حاضر شده و روزی چند مرحله تمرین می کنند تا به سطح آمادگی مدنظر کادرفنی برسند.
از حسن یزدانی تا کامران قاسمپور، یونس امامی و محمدحسین محمدیان و البته امیرحسین زارع سنگین وزن، فکر کم کاری را هم به خود راه نمی دهند و در تمرینات طاقت فرسای پژمان درستکار از جان مایه می گذارند.
از بدن های عرق کرده و صورت های خسته ملی پوشان در تصاویر می توان فشار تمرینات سنگین را درک کرد؛ اتفاقی که باید امیدوار بود به قهرمانی در جهان ختم شود. 
عکس ها: امیررضا علی عسگری

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا