بین الملل

منابع مقاومت: جهاد اسلامی هنوز از موشک‌های دوربرد خود استفاده نکرده است


پس از حملات شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه، برخی منابع در گروه‌های مقاومت خبر دادند که جهاد اسلامی هنوز از امکانات ویژه و موشک‌های دوربرد خود استفاده نکرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع در گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه خبر دادند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین هیچ عجله‌ای برای پایان دادن به جنگ با رژیم صهیونیستی ندارد.

منابع مذکور در این باره به شبکه «المیادین» گفتند: «جنبش جهاد اسلامی در تلاش است تا این جنگ را به یک جنگ فرسایشی تبدیل کند تا جبهه داخلی رژیم صهیونیستی فلج شود. جهاد اسلامی عجله‌ای برای پایان دادن به این جنگ ندارد.»

این منابع در ادامه اضافه کردند: «تا این لحظه، جنبش جهاد اسلامی از امکانات ویژه و موشک‌های دوربرد خود استفاده نکرده است.»

حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از عصر دیروز (جمعه / ۱۴ مرداد) تحت عنوان «صبح صادق» آغاز شد و تا امروز (شنبه) همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، از روز گذشته تاکنون ۱۱ فلسطینی از جمله «تیسیر الجعبری» فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه از صبح امروز شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه را در پاسخ به حملات جنگنده‌های صهیونیستی هدف حمله راکتی و خمپاره‌ای قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که برآورد می‌کند حملات دست‌کم تا یک هفته دیگر همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/م


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا