شهرستان ها

مسافران آشنایی کمی با ظرفیت های گردشگری استان زنجان دارند

زنجان-معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: مسافران و گردشگران اشنایی کمی با ظرفیت های گردشگری استان زنجان دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر شالبافیان ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: قطار گردشگری مقدمه‌ای برای استفاده از ظرفیت استان زنجان است.

وی با بیان اینکه امید است سال آینده عزاداران حسینی بتوانند از سایر نقاط کشور امکان حضور سوگواران امام حسین (ع) در زنجان را داشته باشند، ابراز داشت: مسافران آشنایی کمی با ظرفیت استان زنجان دارند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تصریح کرد: باید رویداد در حوزه گردشگری تعریف کرد و باید از ظرفیت شرکت‌های بزرگ استان زنجان برای معرفی استان استفاده کنیم.

شالبافیان با تاکید بر لزوم توجه به توسعه زیرساخت های گردشگری و توجه به سرمایه گذاری در این حوزه، گفت: محتواهایی در حوزه گردشگری همانند بیلبورد، تابلوهای بین راهی و غیره تهیه شود تا ظرفیت های گردشگری استان به شکل کامل معرفی شود.

وی افزود: آثار خوبی در معرفی ظرفیت های گردشگری در صدا و سیما استان زنجان تهیه شده است که برای معرفی هر چه بیشتر این ظرفیت ها و پخش این مستندها در شبکه های سایر استانها باید با مرکز صدا و سیما استان‌های دیگر تفاهم کند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، به راه‌اندازی قطار گردشگری اشاره کرد و افزود: امروز به مناسبت مراسم یوم‌العباس قطار گردشگری کاروان عشق با همکاری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا