شهرستان ها

مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج عبدالله اسکندری در کازرون برگزارشد

کازرون – طی مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین مراسم گرامیداشت سردار بی سر مدافع حرم شهید حاج عبدالله اسکندری در مسجدجامع شهدای کازرون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه کازرون ظهر شنبه طی مراسم گرامیداشت سردار شهید اسکندری با اشاره به شخصیت شهید حاج عبدالله اسکندری گفت: سردار شهید حاج عبدالله اسکندری یکی از ستارگان درخشان دفاع مقدس و استان فارس است که در دفاع از حرم باعث افتخار استان شد.

حجت الاسلام محمد صباحی افزود: عشق به شهادت در وجود این سردار عزیز موج می‌زد و روزی که این شهید بزرگوار در زمان مدیرکلی بنیاد شهید به کازرون سفر کرده بودند هنگام مواجه شدن با تمثال شهیدی که همنام وی بود بی اختیار شروع به گریه می‌کند و وقتی از او سبب گریه اش را می‌پرسند در جواب می‌گوید: اینجا نامم هست ولی عکسم نیست، ایکاش عکس من هم در کنار این شهدا قرار بگیرد.

امام جمعه کازرون در رابطه با مقام شهدا اظهار کرد: مقام شهادت آنقدر بلند مرتبه است که شهید دارای مقام شفاعت می‌شود و قدرت و عزتش افزون بر این عالم می‌گردد.

وی با اشاره به ثمرات مجاهدت و خون شهدا بیان کرد: امروز به برکت مجاهدت رزمندگان اسلام و شهدا، اضمحلال ظالمان و مستکبران جهان فرارسیده است و خودشان نیز به این مسئله اذعان و اعتراف دارند.

این استاد حوزه و دانشگاه ضمن اشاره به ایجاد تمدن نوین اسلامی اظهار داشت: امروز در حال پایه گذاری یک تمدن بزرگ بر مبنای اسلام و مکتب عاشورا هستیم و بر اساس سنت‌های الهی این مکتب نوین سبب خواهد شد دین خدا بر حاکمیت استکبار غالب و پیروز شود و ایران در مرکزیت این تحولات، معادلات جهان را برهم خواهد زد و انشالله نصرت الهی شامل حال حزب الله است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا