شهرستان ها

نظارت دقیق و به موقع از بروز بحران در صنعت و تولید جلوگیری می کند

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه نظارت دقیق و به موقع از بروز بحران در صنعت و تولید جلوگیری می کند، گفت: باید اتاق های اندیشه ورز تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر شنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های اقتصادی با اشاره به اینکه وفاق و همدلی بین مسئولان آسیب‌ها را به حداقل می‌رساند، گفت: رمز موفقیت و پیشرفت هر مجموعه‌ای وحدت میان اعضای آن است که باید سرلوحه امور باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه اگر نظارت‌ها دقیق و به موقع باشد قطعاً شاهد بحران در حوزه صنعت و تولید نخواهیم بود، افزود: نظارت مستمر بر واحدهای تولیدی اهمیت بسیاری دارد.

وی با اشاره به احیای بسیاری از واحدهای نیمه فعال و نیمه تعطیل در سال‌های اخیر تصریح کرد: برای تداوم این روند نیازمند عزم و تلاشی جدی تر و اتخاذ تصمیمات تخصصی و بهره گیری از مشاوران کار درست دارید.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مدیران در تصمیمات خود جایگاه نظام اسلامی را در نظر بگیرند، افزود: برای انتخاب مدیران میانی و داخلی و همچنین در پست‌های حساس از افراد متخصص، متعهد، پاک دست، پاک چشم و دارای توان حسن مدیریت و اجرا استفاده کنید.

وی با اشاره به اینکه تنها مدیرانی که عملکرد موفق داشته و به نظام اسلامی معتقد هستند باید در سمت خود ابقاء شوند، عنوان کرد: به هیچ مدیری وعده ماندگاری ندهید زیرا موجب فساد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر تشکیل اتاق اندیشه ورز تصریح کرد: نظارت‌ها در بخش‌های مختلف را افزایش داده و واکنش سریع و هوشمندانه نسبت به رخدادهای پیرامون داشته باشید و به گزارش‌های مردمی هم حتماً توجه کنید.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا