بین الملل

حزب‌الله لبنان: دشمن در ممانعت از دستیابی مقاومت به سلاح راهبردی شکست خورد

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد، تلاش‌های دشمنان جهت ممانعت از دستیابی مقاومت به سلاح راهبردی با شکست مواجه شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از المنار، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در جریان مراسم عزاداری محرم در شهر بعلبک خاطرنشان کرد، تلاش‌های دشمنان جهت ممانعت از دستیابی مقاومت به سلاح راهبردی و تغییر دهنده معادلات با شکست مواجه شد و مقاومت به این سلاح دست پیدا کرده است و دشمن برای بازدارندگی، کاری نمی‌تواند انجام دهد.
هاشم صفی الدین در ادامه افزود: باید در تمامی میدان‌ها حاضر باشیم و از تبلیغات رسانه‌ای که می‌خواهد توانمندی‌ها و امکانات ما را هدف قرار دهد، تاثیر نپذیریم.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان همچنین تصریح کرد: ما باید کار، مقاومت، فرهنگ و تمامی فعالیت‌های خود را متحدانه، با قدرت و در ابعاد ملی و ابعاد مختلف بسازیم. زمانی که دشمن ناامید شود، عقب‌نشینی می‌کند. زمانی که دشمن متوجه شد ما ثروت دریایی خود و موشک‌هایمان را رها نخواهیم کرد مجبور به عقب‌نشینی شد، دشمن از پنج سال پیش این موضوعات را دنبال می‌کند و چیز جدیدی نیست.
صفی الدین در ادامه اظهار داشت، تمامی این ارعاب و تهدیدها به خاطر عقب نشینی است و استراتژی ما باید پیشروی داشته باشد و پس از کسب این پیروزی‌ها و دستاوردها هرگز نباید به فکر عقب‌نشینی افتاد.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا