بین الملل

تشکیل اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین برای مقابله با رژیم صهیونیستی

سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد، یک اتاق عملیات مشترک برای هماهنگی میان گروه‌های فلسطینی جهت مقابله با حملات رژیم صهیونیستی تشکیل شد.

به گزارش ایسنا، فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس امروز (شنبه) در گفتگو با رادیوی “صدای الاقصی” تاکید کرد: اتاق عملیات مشترکی جهت هماهنگی میان تمامی گروه‌های فلسطینی و اتخاذ تصمیمات مناسب و نیز اقدام برای متوقف کردن اشغالگران و توقف حملات آنها علیه فلسطینی‌ها تشکیل شد.
برهوم اظهار کرد: اشغالگران اسرائیلی به حملات خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهند و اکنون غیرنظامیان و ساختمان‌های مسکونی را هدف قرار می‌دهند که این نشان‌دهنده اهداف از پیش طراحی شده آنها برای از بین بردن غیرنظامیان است.
سخنگوی حماس در ادامه گفت: مردم ما در تمامی میدان‌های نبرد در حال مقاومت هستند و اظهارات مقامات اسرائیلی نشان‌دهنده نگرانی و پریشانی آنها در رویارویی با مقاومت است.
او با اشاره به محکومیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی جنایات رژیم اشغالگر در حق فلسطینی‌ها بر لزوم دخالت همه طرف‌ها برای توقف این جنگ تاکید کرد.
رژیم صهیونیستی امروز نیز به حملات هوایی خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد و طبق گزارش مرکز بهداشت غزه این حملات تاکنون ۱۴ شهید و ۹۰ زخمی بر جای گذاشته است.
محمد حماده، سخنگوی این جنبش در شهر قدس در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه مقاومت ملت فلسطین ادامه دارد، تاکید کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد دشمن صهیونیستی علیه یکی از جبهه‌ها به تنهایی وارد جنگ شود.
حماده گفت: حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی علیه غزه این بار هم در برابر پایداری مقاومت راه به جایی نخواهد برد و آرزوی دشمن برای تغییر قواعد درگیری و درهم شکستن هیبت و ابهت مقاومت، توهمی بیش نیست و مقاومت به رویارویی با این رژیم تا آزادسازی این سرزمین ادامه خواهد داد.
او افزود: غزه، کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ میادینی واحد و یکپارچه هستند و هرگز اجازه نمی‌دهیم دشمن صهیونیستی علیه یکی از این جبهه‌ها به تنهایی وارد جنگ شود و خون ملت و مقدسات آن و در راس آن مسجد الاقصی خطوط قرمزی هستند که دشمن قطعا بهای تعدی به آن‌ها را خواهد پرداخت.
ارتش رژیم صهیونیستی نیز به دلیل نگرانی از پاسخ حماس تیپ‌های زرهی و تانک‌های یگان‌های ویژه خود را به راه انداخت.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا