سیاسی

عجب ؛ صاحب خانه‌ شیشه‌ای، دیگران را با سنگ می‌زند

معاون خاورمیانه و شمال افریقا وزارت امور خارجه با اشاره به حملات شب گذشته رژیم صهیونیستی به غزه که بر اساس آخرین آمار منجر به کشته شدن ۱۰ نفر و زخمی شدن تعدادی از فلسطینی ها شده، گفت: عجیب است کسی که خانه‌اش از شیشه است، دیگران را با سنگ می‌زند.

به گزارش ایسنا ، محمد صادق فضلی دستیار وزیر امور خارجه، در صفحه نوییتر خود در این ارتباط نوشت :”بیرحمی و جنایت صهیونیست‌ها حد و مرزی ندارد؛ با حمله ای تروریستی در غزه ۹ شهید و ۴۸ زخمی از زن و کودک به خاک افتادند.
در سکوت مجامع بین المللی  خون شهید (تیسیر الجعبری) و یارانش، امت اسلام را  بیدارتر می کند..
‏…و علیرغم ادامه خشونت نژادپرستان، مقاومت اسلامی به مسیر خود تا آزادی کامل فلسطین ادامه خواهد داد.
 عجیب است کسی که خانه‌اش از شیشه است، دیگران را با سنگ می‌زند. ”

به گزارش ایسنا، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی عصر جمعه با هدف قرار دادن یک منزل مسکونی در نوار غزه صفحه جدیدی از جنایات این رژیم را گشودند و چندین زن و کودک فلسطینی را به همراه یک فرمانده جهاد اسلامی به شهادت رساندند. نیروهای مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این جنایت اراضی اشغالی را آماج موشک‌ها و راکت‌های خود کرده و صهیونیست‌ها را روانه پناهگاه‌ها کردند.

ساعاتی پس از این حمله و محکومیت‌های گسترده آن از سوی کشورها و شخصیت‌های مختلف، نیروهای مقاومت در غزه با اعلام پایان آتش بس، شهرک‌ها و مناطق صهیونیست‌نشین اراضی اشغالی را آماج موشک‌های خود قرار دادند و صدای آژیر خطر در اکثر مناطق اراضی اشغالی از جمله تل آویو طنین‌انداز شد و شهرک‌های زکیم، عسقلان، هتیف هاسعره، یار مردخای، سدیروت، اشکول، عین هبسور و بئیری در نزدیکی نوار غزه همگی کابوس جنگ قبلی غزه را  بار دیگر پیش چشم خود دیدند.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز ، حمله وحشیانه رژیم آپارتاید صهیونیستی به غزه و ترور فرماندهان مقاومت و جمعی از مردم بی دفاع فلسطین را به شدت محکوم کرد.

ناصر کنعانی،جمعه شب در یک موضع گیری رسانه‌ای، اقدام رژیم غاصب صهیونیستی را جنایتکارانه، ماجراجویانه و تحریک آمیز توصیف کرد و گفت: مسئولیت این جنایت و پیامدهای تجاوز و حمله این رژیم به فلسطین و غزه به طور کامل متوجه رژیم آپارتاید اسرائیل است.

انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا