دانش و فناوری

طراحی اپل واچ سری 8 استاندارد احتمالا مشابه نسل قبلی خواهد بود

شایعه‌ای جدید می‌گوید طراحی مدل‌های 41 میلی‌متری و 45 میلی‌متری از اپل واچ سری 8 مانند مدل‌های پیشین یعنی سری هفتم خواهد بود؛ امری که ظاهرا در ادامه سیاست‌های اپل برای ایجاد تمایز میان محصولات آینده‌اش است.

این خبر توسط یکی از منابع شناخته شده دنیای فناوری به نام ShrimpApplePro مطرح شده؛ منبعی که همچنین برای اولین بار اعلام کرد قرار است در مدل‌های پرو سری آیفون 14 شاهد حفره درون نمایشگر باشیم.

با استناد به این منبع ظاهرا حتی جنس مدل‌های استاندارد سری هشتم اپل واچ هم از تیتانیوم نخواهد بود. البته به گزارش «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ مدل بسیار رده بالا، جدید و احتمالی «اکستریم اسپرت» از سری هشتم اپل واچ قاب تیتانیومی خواهد داشت.

طبق گمانه‌زنی‌ها نمایشگر این مدل اکستریم ظاهرا در مقایسه با سایر مدل‌های این سری کمی بزرگ‌تر خواهد بود.

ویژگی‌های احتمالی اپل واچ سری 8

ShrimpApplePro اعلام کرده که منبع آگاهش از وجود حسگرهای جدید روی مدل‌های استاندارد سری هشتم اپل واچ اظهار بی‌اطلاعی کرده است، با این وجود از قرار معلوم خانواده جدید اپل واچ طی ماه جاری میلادی وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد.

منبع مذکور همینطور ادعا کرده که مدل‌های استاندارد اپل واچ از گزینه‌های رنگ نیمه‌شب، استارلایت (ترکیب نقره‌ای و رز گلد) و نقره‌ای برخوردار خواهند بود. برای مدل‌های آلومینیومی نیز از RED تجاری و برای مدل فولادی نیز از رنگ‌های نقره‌ای و گرافیت (طیف خاکستری) استفاده خواهد شد.

البته این رنگ‌ها نیز کمتر از گزینه‌های ارائه شده برای سری هفتم به نظر می‌رسند زیرا نسل پیشین گزینه‌هایی مانند آبی، سبز، مشکی فضایی و طلایی را هم به همراه داشت.

در پایان باید گفت که انتظار می‌رود سری هشتم اپل واچ طی ماه سپتامبر (احتمالا اواخر شهریور) در کنار گوشی‌های سری آیفون 14 معرفی شود.

منبع دیجیاتو

آگهی
دکمه بازگشت به بالا