ورزش

بوندس‌لیگا| آزمون و یارانش فصل را با شکست در خانه دورتموند آغاز کردند

دیدارهای شب دوم از هفته اول بوندس‌لیگای آلمان با شکست خارج از خانه تیم فوتبال بایرلورکوزن مقابل بوروسیا دورتموند به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته اول لیگ دسته اول فوتبال آلمان، امشب (شنبه) از ساعت 21 به وقت تهران، تیم‌ فوتبال بایرلورکوزن که سردار آزمون را در اختیار دارد میهمان بوروسیا دورتموند نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا بود و این بازی را با نتیجه یک بر صفر به میزبان خود واگذار کرد.

در این بازی که سردار آزمون از دقیقه 66 به جای کریم دمیربای به میدان رفت، دورتموندی‌ها خیلی زود و در دقیقه 9 توسط کاپیتان کهنه‌کار خود مارکو رویس به گل رسیدند. لورکوزن با وجود تملک توپ بیشتر و موقعیت‌های خطرناک نسبتاً برابر در نهایت نتوانست گل خورده را پاسخ دهد و با اخراج دروازه‌بانش لوکاش هرادکی در دقیقه 2+90 از فرار از شکست قطع امید کرد.

این دومین شکست متوالی لورکوزن پس از باخت هفته گذشته آن در دور نخست جام حذفی آلمان برابر حریفی دسته سومی بود که سبب شد شروع شاگردان جراردو سئوانه ضعیف‌تر شود.

فردا دو بازی دیگر در بوندس‌لیگا برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 18 به وقت تهران اشتوتگارت میزبان لایپزیگ خواهد بود و در بازی دوم نیز از ساعت 20 شالکه تازه بازگشته به بوندس‌لیگا میهمان کلن خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا