ورزش

شکست الاهلی بدون کنعانی و شجاع

دو بازیکن ایرانی الاهلی در جریان باخت این تیم مقابل ام‌صلال حضور نداشتند.

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از مسابقات هفته اول فصل ۲۳-۲۰۲۲ جام اوریدو قطر، تیم فوتبال الاهلی در حالی که شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان را بخاطر حضور در اردوی تیم ملی ایران در اختیار نداشت، از ساعت ۲۱:۳۵ دوشنبه شب در ورزشگاه سعود بن عبدالرحمن به مصاف ام‌صلال رفت.

یاران خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان که طی چهار مسابقه اخیرشان در لیگ ستارگان قطر موفق به کسب پیروزی نشده بودند، در دیدار جام اوریدو برابر ام‌صلال نیز که چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتند، نتوانستند نتیجه بگیرند و مغلوب شدند.

الاهلی که در نخستین بازی فصل جدید لیگ ستارگان قطر به برتری یک بر صفر مقابل ام‌صلال رسیده بود، در جام اوریدو نتوانست برتری خود را تکرار کند و در این دیدار خارج از خانه با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از حضور ثابت در هر هفت مسابقه این فصل لیگ ستارگان قطر و زدن چهار گل در این رقابت‌ها، در دیدار برابر ام‌صلال به دلیل حضور در اردوی تیم ملی غایب بود و شجاع خلیل‌زاده نیز برخلاف مسابقه هفته قبل لیگ در ترکیب دیده نمی‌شد و در اتریش به سر می‌برد.

همچنین در دیگر دیدار گروه اول جام اوریدو قطر، تیم فوتبال الوکره در غیاب امید ابراهیمی نتوانست به پیروزی دست پیدا کند و مقابل قطر اس. سی شکست خورد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا