ورزش

خدا به جای معلولیتم، پشتکار فراوان را به من داده است

ایسنا/خوزستان دارنده دو مدال طلا در مسابقات گرند پری دو و میدانی گفت: معلولیت محدودیت نیست و خدا به جای مشکلی که در بخشی از بدن من ایجاد شده، پشتکار فروان را به من داده است.

هاشمیه متقیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: مسابقات گرند پری مراکش در سطح بالایی برگزار شد و ۴۲ کشور در این رقابت ها حضور داشتند که من در پرتاب نیزه و پرتاب دیسک به دو مدال طلا رسیدم. همچنین کاروان دو و میدانی ایران به عنوان نایب‌قهرمانی رسید.
وی بیان کرد: جا دارد از مسئولان شرکت ملی‌حفاری تشکر کنم زیرا با استخدام من در این شرکت باعث شدند که در این مدت بدون دغدغه برای حضور در مسابقات مراکش تمرین کنم و شاید باورتان نشود من پرتوان‌تر از پارالمپیک توکیور تمام تلاشم را کردم که بتوانم روسفید شود. خدا را شکر می‌کنم که با کسب دو مدال و ارتقا رکوردم در پارالمپیک توکیو پیش مردم ایران و همکارانم در شرکت حفاری روسفید شدم.
این پرتابگر وزستانی درباره هدفش برای آینده نیز گفت:‌ من از الان به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ و ارتقا رکوردم در مسابقات جهانی پاریس فکر می‌کنم.
وی در پایان نیز با بیان این‌که معلولیت محدودیت نیست و خواستن توانستن است، عنوان کرد: شاید بخشی از بدنم دچار مشکل باشد اما مطمئنم خدا چیز بالاتری به ما معلولان داده که شاید افراد سالم آن را نداشته باشند. خدا در قبال محدودیت و معلولیت من، پشتکار فراوان را در وجودم گذاشته است که هیچ وقت خسته نشوم. من همیشه می‌گویم خستگی ناپذیرم و با انگیزه و با تمام وجود برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنم.
به گزارش ایسنا، هاشمیه متقیان در پارالمپیک توکیو به عنوان تنها بانوی کاروان دو و میدانی ایران موفق شد به نشان طلای پرتاب نیزه دست پیدا کرد. او پس از این رقابت‌ها بانوی طلایی ایران و خوزستان، لقب گرفت و اکنون نیز از محبوبیت فراوانی در بین خوزستانی‌ها برخوردار است.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا