ورزش

پاسخ کوبنده یکی از مدیران بارسلونا به جوردی آلبا

برخی از حواشی مربوط به سفر تیم فوتبال بارسلونا به استرالیا در پایان فصل گذشته فاش شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا در پایان فصل گذشته به استرالیا سفر کرد تا در دیداری دوستانه به مصاف تیم ستارگان اِی‌لیگ استرالیا برود، دیداری که در نهایت به برتری 3 بر 2 آبی‌واناری‌ها انجامید اما ظاهراً جوردی آلبا مدافع کاتالان‌ها انجام این سفر را غیرضروری می‌دانسته، این در حالی است که باشگاه بارسلونا به خاطر مشکلات مالی به دنبال برگزاری چنین مسابقاتی برای درآمدزایی است. 

بر اساس گزارش بخش ورزشی پایگاه خبری «آرا» کاتالونیا؛ جوردی آلبا یکی از بازیکنانی بوده که از سفر بارسلونا به استرالیا برای برگزاری یک بازی دوستانه در پایان فصل گذشته انتقاد کرده بود. او در آن مقطع به مدیران این باشگاه گفته بود «چرا باید این سفر را انجام دهیم؟»، که یکی از مدیران باشگاه در پاسخ به او گفته بود  که «برای پرداخت حقوق امثال تو»!

جوردی آلبای 33 ساله که تا سال 2024 با بارسلونا قرارداد دارد، تاکنون در 433 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 25 گل‌زده و 94 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است. این مدافع اسپانیایی تاکنون به بارسلونا برای کسب 15 جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا