سیاسی

قضاوت زودهنگام در موضوع «مهسا امینی» به ضد انقلاب جهت می‌دهد

سلیمی در صحن مجلس:

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اجازه دهیم دستگاه‌های مسئول نتیجه نهایی را در مورد «مهسا امینی» اعلام کنند چرا که قضاوت زود هنگام در این باره به ضد انقلاب جهت می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۹ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: در وهله اول بابت مهمان نوازی مردم عراق در اربعین حسینی از آنان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: حادثه‌ای که برای مهسا امینی پیش آمد قلب همه ما را به درد آورد. چرا که او دختر همه ماست. البته همه باید اجازه دهند که دستگاه‌های مسئول نتیجه نهایی را اعلام کنند چرا که برخی از افراد با قضاوت زودهنگام خود به ضد انقلاب جهت می‌دهند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از افراد این موضوع را دستاویزی قرار دادند تا علیه حجاب اقداماتی را انجام دهند. البته از خانواده مهسا امینی تشکر می‌کنم که مرزبندی خود را از ضد انقلاب نشان دادند.

وی متذکر شد: برخی از افراد که امروز علیه گشت ارشاد صحبت می‌کنند همان کسانی هستند که در مجالس گذشته از رؤسای جمهور قبل درباره لزوم فعالیت گشت ارشاد سوال کردند. از یاد نمی بریم که برخی از آقایان درباره ساپورت پوشیدن بانوان از رئیس جمهور سابق سوال کردند اما امروز مطالب دیگری مطرح می‌کنند که برای ما عجیب است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است مطالبات گندمکاران و همچنین مطالبات بازنشستگان هرچه زودتر پرداخت شود. با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی هستیم لازم است معلمان طرح مهرآفرین مشمول قانون رتبه بندی شوند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا