شهرستان ها

جابجایی ۱۲ هزار زائر حسینی با ناوگان اتوبوس در اردبیل

اردبیل- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: حدود ۱۲ هزار زائر حسینی در ایام اربعین از استان توسط ۵۰۰ دستگاه اتوبوس جابجا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی ظهر سه‌شنبه در جلسه تشریح اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: حدود ۱۲ هزار زائر حسینی در ایام اربعین از استان توسط ۵۰۰ دستگاه اتوبوس جابجا شده‌اند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت راهداری با ماشین آلات و تجهیزات سنگین از ۳ ماه قبل در مرز تمرچین و خسروی افزود: با تمهیداتی که پیش بینی شده بود خوشبختانه هیچ گونه توقفی نه در مسیر رفت و نه برگشت رخ نداد و هیچ مسافری بر زمین نماند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر این در ایام اربعین هم از ۱۵ شهریور ماه ۳۵ نفر از همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل برای ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز با ۱۵ دستگاه ماشین آلات در مرز مهران مستقر شدند.

وثوقی ادامه داد: خوشبختانه در تردد مسافران در سایر مسیرها از جمله اردبیل تهران و برعکس هم در این مدت هیچ مشکلی پیش نیامد و در تمام این مدت تا ساعات آخر روز ناوگان اتوبوس رانی آماده جابجایی مسافران بودند.

وی خاطرنشان کرد: ناوگان اتوبوسرانی استان اردبیل علاوه بر تأمین نیازهای استان به جابجایی زائران استان‌های تهران، البرز و آذربایجان شرقی هم کمک رسانی کردند و در مسیر برگشت مسافران این استان‌ها هم از طریق اتوبوس‌های استان جابجا شدند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا