ورزش

حمیداوی فوتبال مشهد را نابود کرد/ قبل از بازی با دریای بابل استعفا کردم

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی مستعفی تیم امید وحدت مشهد گفت: قبل از بازی با دریای بابل به دلیل عدم همکاری آقایان در شهرخودرو با این تیم استعفا کردم.

سیروس سنگچولی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص استعفایش از هدایت تیم امید وحدت مشهد ساعتی پیش از بازی این تیم مقابل دریای بابل اظهار کرد: ۴، ۵ روز است که با تیم تمرین می‌کنم با اینکه می‌دانستم پنجره تیم بسته‌است، اما قرار بود ۴ بازیکن سابق امیدهای پدیده که شاگرد خودم در این رده سنی و در آن تیم بودند، به  امید وحدت اضافه شوند. با توجه به اینکه این ۴ بازیکن با باشگاه قرارداد داشتند و از کیفیت خوبی برخوردار بودند، به امید وحدت اعلام کردم شرط حضورم در این تیم اضافه شدن آنهاست. می‌دانستم کار سختی در لیگ یک خواهیم‌داشت، اما برداشتم این بود که می‌شود با این ۴ بازیکن در کنار سایر جوانان و امیدهای مشهدی تیم به آینده امیدوار ماند.
وی افزود: می‌خواستم به فوتبال مشهد کمک کنم تا از این بحران خارج شویم. برای بازی با دریای بابل هم برنامه‌ریزی خوبی کرده‌بودیم و مطمئن بودم که از این بازی دست خالی خارج نمی‌شویم. متاسفانه اما در فاصله ۱ ساعت به بازی متوجه شدم که باز هم دوستان در تهران و باشگاه شهرخودرو کارشکنی کرده‌اند و دوباره جلوی پای تیم سنگ انداخته‌اند. نمی‌دانم چرا آقایان با عدم امضای قرارداد بازیکنان اجازه حضور این ۴ بازیکن را ندادند.
سنگچولی با انتقاد از عملکرد حمیداوی گفت: دیگر هیچ کاری از دست من برنمی‌آید و در چنین شرایطی ترجیح دادم پیش از بازی با دریای بابل استعفا کنم. این تیم زمانی دست سرآسیایی و وطنخواه بود و در بی‌پول‌ترین حالت ممکن هم باز آبرو داشتیم و تیم بانظمی روانه مسابقات می‌شد. کجا سابقه داشت که تیم مشهدی در مسابقات کشوری ۵ گل و ۷ گل بخورد؟ از روزی که حمیداوی به فوتبال این شهر آمد، برای نابودی فوتبال شهر مشهد قدم برداشت.
سرمربی سابق امید وحدت تاکید کرد: اگر حمیداوی تیم را فروخته و امتیاز در اختیار چوپانی است، چرا هنوز باید قراردادها توسط حمیداوی امضا شود؟ اگر مالک واقعی باشگاه حمیداوی است چرا یک بار در این مدت به مشهد نیامده و بر سر تیمش حاضر نشده‌است؟
وی افزود: بابک سلامت، گلر سابق شهرخودرو را با خواهش به تیم برگرداندم، حالا امروز آقایان در تهران قرارداد ۱۰ میلیونی برای این بازیکن ثبت کرده‌اند. معنای این رفتارها کمک است؟ حمیداوی با پسر خودش هم این شکلی قرارداد می‌بندد؟
پیشکسوت فوتبال خراسان با کنایه به شکل قرارداد انتقال امتیاز تیم از حمیداوی به چوپانی گفت: قراردادی که چوپانی بسته، روی ترکمنچای را هم سفید کرده‌است. ایشان برای تیمی با پنجره بسته و با بدهی زیاد در لیگ یک، تاکنون ۱ میلیارد پرداخت کرده و رقم سنگینی هم گویا چک داده که برگشت خورده‌است. این قرارداد کاملا یک طرفه است، ایشان پول داده و مدیرعامل است؛ اما مدیرعاملی که نه مهر باشگاه در اختیارش است، نه حق امضا دارد.
سنگچولی گفت: فوتبال مشهد این همه بازیکن، مربی و مدیر بزرگ داشته و هیچوقت اینگونه سرافکنده نبوده‌است. همه چیز زیر سر حمیداوی است و هدف او مشخصا نابودی و بی‌آبرویی فوتبال مشهد است. او می‌خواهد تیم را نابود کند و برای فوتبال مشهد متاسفم.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا