سیاسی

وضعیت معیشتی نیروی انتظامی باید مورد توجه قرار گیرد/ نیروی انتظامی در ۶ ماهه اول سال ۳۹ شهید تقدیم امنیت کشور کرده است

نقدعلی در صحن علنی:

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با بیان اینکه نیروی انتظامی در ۶ ماهه اول سال ۳۹ شهید تقدیم امنیت کشور کرده است، گفت: لازم است وضعیت معیشتی نیروی انتظامی مورد توجه قرار گیرد.


به گزارش ایلنا، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تشکر از مردم و حکومت اسلامی برای ایجاد حماسه عظیم اربعین گفت: به نیروی انتظامی خداقوت عرض می‌کنم که شهید علی سراوانی را با فرزند سه ماهه‌اش و شهید رضا شریفی را در ۲۴ شهریور ماه تقدیم امنیت کشور کرد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروی انتظامی در شهریور ماه سال جاری ۶ شهید را برای عزت، اقتدار و امنیت و جلوگیری از تهدید امنیت تقدیم کشور کرد، ادامه داد: همچنین این مجموعه در ۶ ماه ابتدای سال ۳۹ شهید را تقدیم کرده است. هیچ یک از روسای جمهور به خانواده شهدای نیروی انتظامی تماس تلفنی نداشته و هیچ کمیسیون ویژه‌ای برای معیشت و سختی کار آنها مأمور به رسیدگی نمی‌شود. همچنین هیچ هشتک حمایتی برای این مجموعه در فضای مجازی به راه نمی‌افتد.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در روزهای اخیر مظلومانه و مقتدرانه برای کشور زحمت می‌کشد، خاطر نشان کرد: حادثه‌ای در روزهای اخیر اتفاق افتاد که دل‌ها را جریحه‌دار کرد اما دشمنان و معاندین و در کمین نشستگانی که امنیت ایران اسلامی را هدف قرار دادند باید بدانند امت حزب‌الله و مردم مومن ایران در عین حال که اجازه نمی‌دهند تخطی از قانون صورت گیرد، صف خود را از کسانی که به عنوان توطئه‌گر در این روزها سر خط شده‌اند و بوی کباب به مشامشان رسیده و غافل از آن که بوی چیز دیگری است جدا کرده‌اند.

نقدعلی اضافه کرد: مقام معظم رهبری امروز با رزمندگان سراسر کشور نطق زنده‌ای را دارند و به فضل پروردگار عصای موسوی مقام معظم رهبری توطئه‌ها را نقش بر آب خواهد کرد کما اینکه در این ۴۳ سال گذشته اینچنین بوده است. از ریاست مجلس تقاضا می‌کنم از مظلومیت نیروهای امنیتی که به فرموده حضرت علی (ع) الجُنُوُد بِإذنِ اللّه حُصُونُ الرَّعیَّةِ؛ نیروهای امنیتی و انتظامی دژ محکم کشور اسلامی است لذا حتماً باید به معیشت این افراد توجه صورت گیرد تا برخی اشخاص به دلیل اغراض خاص این نیروی مقتدر را مورد بی‌مهری قرار ندهند؛ امت حزب‌الله همیشه در صحنه است.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا