شهرستان ها

دنیای استکبار جهانی در برابر موج انقلاب اسلامی تسلیم است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: دنیای استکبار جهانی در برابر موج پیش رونده انقلاب اسلامی تسلیم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح چهارشنبه در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس اظهار کرد: دنیای استکبار جهانی در برابر موج پیش رونده انقلاب اسلامی تسلیم شده است و نفس‌های آخرش را می‌کشد و امروز جمهوری اسلامی در دنیا پیشگام است اما جنگ تبلیغاتی آنها به دنبال فریب دادن کسانی است که عظمت دفاع مقدس و رشادت‌های مجاهدان فی سبیل الله و شهدا را درک نکرده‌اند تا از این جوانان سواستفاده کنند.

وی گفت: دفاع مقدس لبیک مردم ایران اسلامی به ندای «هل من ناصرا ینصرنی» امام حسین (ع) که در روز عاشورای حسینی در دنیا طنین انداز کردند، بود.

وی تصریح کرد: شما پیشکسوتان شهدای زنده‌اید و مسئولیت سنگینی بر عهده دارید، دفاع مقدس ما استمرار دارد و جهاد شما عزیزان ادامه دارد و دیروز در دفاع از سرزمین بود و امروز در دفاع از ارزشهای دینی است.

امام جمعه ایلام افزود: دشمنان نظام و استکبار جهانی تلاش می‌کنند با مظلوم نمایی و تحریک احساسات پاک جوانانی که تصور می‌کنند از حق دفاع می‌کنند و می‌خواهند در برابر ناعدالتی بایستند، سو استفاده کنند.

وی گفت: اما پیشکسوتان دفاع مقدس رسالتی بزرگ برعهده دارند و باید به این نسل جوان آگاهی داد، عظمت دفاع مقدس را باید یادآور شد که این کار پیشکسوتان است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا