ورزش

پدیده نوجوان آرسنال یک‌شبه ستاره شد

اتان انوانری، ستاره نوجوان آرسنال، رکورد جالبی را در شبکه‌های اجتماعی به ثبت رسانده است.

به گزارش “ورزش سه”، میکل آرتتا در بازی این هفته تیمش برابر برنتفورد که با پیروزی 0-3 آنها به پایان رسید، تصمیم گرفت از یکی از بازیکنان نوجوان تیمش استفاده کند. 
انوانری که به دلیل مصدومیت متعدد بازیکنان آرسنال برای این بازی روی نیمکت آرسنال حضور داشت، در دقایق پایانی وارد زمین شد تا رکورد جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر را با 15 سال از آن خود کند. 
این بازیکن که در آکادمی آرسنال رشد کرده است از تیم زیر 16 ساله‌ها به تیم اول رسید و آرتتا هم پس از بازی از عملکرد او در تمرینات و همچنین ترکیب تیم‌های جوانان این باشگاه تمجید کرد تا نشان دهد که احتمالا از این به بعد بیشتر نام این بازیکن را خواهیم شنید. 


این پدیده نوجوان که تا پیش از این شناخته شده نبود، حالا با موجی باورنکردنی از توجه و شهرت روبرو شده است که نمونه‌ای از آنها را می‌توان در شبکه‌های اجتماعی دید. 
انوانری تا پیش از حضور در دیدار برابر برنتفورد 7851 دنبال کننده در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام داشت اما این آمار در فاصله دو روز پس از اولین حضور او در ترکیب اصلی آرسنال به 143 هزار نفر رسیده است که پیشرفتی چشمگیر را نشان می‌دهد. 
بسیاری انتظار دارند که آرتتا از این به بعد  از این بازیکن حداقل در فهرست تیمش برای هر بازی استفاده کند اما بازگشت مصدومان ممکن است بار دیگر او را به تیم جوانان منتقل کند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا