شهرستان ها

مشکلات واحدهای دامداری در استان بوشهر رفع می‌شود

بوشهر- رئیس سازمان جهاد کشاورزی بوشهر گفت: مشکلات واحدهای دامداری در استان بوشهر رفع می‌شود.

نوذر منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب استان بوشهر در عرصه کشاورزی اظهار داشت: به منظور توسعه و تقویت زیرساخت‌های بخش کشاورزی و رفع مشکلات و موانع این عرصه تلاش جدی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در همین راستا با حضور میدانی و بازدیدهای مستمر از واحدهای کشاورزی و سرمایه گذاران این حوزه تلاش می‌شود که ضمن شناسایی مشکلات، زمینه رفع این مشکلات فراهم شود.

منفرد افزود: در همین راستا در بازدید از یک طرح پرواربندی بره ۷۰۰ راسی به عنوان یک طرح قدیمی و فعال استان در این حوزه مسائل مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مکاتبه با آب و فاضلاب استان برای تأمین آب مورد نیاز این واحد در جهت توسعه واحد به هزار و ۵۰۰ رأس پیگیری لازم صورت گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: همچنین مقرر موضوع درخواست صادرات دام مجری طرح با اولویت مورد پیگیری قرار گرفته و نتیجه آن اعلام شود.

وی با اشاره به بازدید از دیگر واحدهای حوزه کشاورزی بیان کرد: مقرر شد موضوع مشکلات آب واحد مرغداری با مکاتبه با شرکت آب و فاضلاب و مشکل سرمایه در گردش یک واحد پرواربندی پس از ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ سال جاری مرتفع شود.

منفرد ادامه داد: مقرر شد مشکلات اراضی روستای مال قائد پس از مکاتبه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه با استان و بیان همه جزئیات مربوطه از طریق سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل بازرسی استان و اداره کل راه و شهرسازی مورد پیگیری قرار بگیرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا