بین الملل

جمعیت الوفاق بحرین: آل خلیفه یک رژیم منزوی است

معاون دبیرکل جمعیت اسلامی الوفاق بحرین طی سخنانی اعلام کرد که رژیم آل خلیفه شکست خورده و منزوی است که به رژیم موقت صهیونیستی پناه برده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «شیخ حسین الدیهی» معاون دبیرکل جمعیت اسلامی الوفاق بحرین در گفت‌وگو با شبکه خبری المنار اعلام کرد که رژیم آل خلیفه در انزوا به سر می‌برد و به دلیل نگرانی‌ها از عقب نشینی آمریکا، به حمایت رژیم صهیونیستی متوسل شده، بدین‌ترتیب وطن را فروخته و منافع آن را به خطر انداخته است.

حسین الدیهی تاکید کرد:« رژیم آل خلیفه شکست خورده و در بحران به سر می‌برد و رژیم صهیونیستی را پناهگاهی برای خود می‌داند. یهودی‌سازی منامه نیز با هدف نابود کردن هویت این پایتخت اصیل و تاریخ اسلامی کهن آن انجام می‌شود».

وی در ادامه افزود: مردم بحرین انتخابات آتی رژیم آل خلیفه را تحریم خواهند کرد و مشارکت در این انتخابات به معنای حمایت از تصمیم عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم اشغالگر اسرائیل است.

معاون دبیرکل جمعیت اسلامی الوفاق بحرین اعلام کرد که رژیم آل خلیفه با سلب حق رای ده‌ها هزار نفر، فراکسیون انتخاباتی را دستکاری کرده است که جمعیت اسلامی الوفاق دستکاری دولت در فراکسیون انتخاباتی را به صورت آماری آشکار خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: اتفاقاتی که این روزها در بحرین جریان دارند وخامت اوضاع در تمامی سطوح و وضعیت نابسامان کشور را نشان می‌دهند. اقدامات رژیم آل خلیفه تلاش برای خوب جلوه دادن شرایط با برگزاری انتخابات است؛ اما شرایط فعلی بحرین نشانه تحولات مثبتی نیست و انتخابات نیز تنها تبلیغات رسانه‌ای است و هیچ کاندیدایی از گروه‌های سیاسی میانه‌رو وجود ندارد.

الدیهی تصریح کرد که رژیم آل خلیفه در سطح سایبری با صهیونیست‌ها همکاری می‌کند که این امر منافع و امنیت مردم را تهدید می‌کند. عادی سازی روابط با رژیم غاصب اسرائیل تهدیدی برای مردم خلیج فارس و مردم بحرین است.

معاون دبیرکل جمعیت اسلامی الوفاق بحرین تاکید کرد که ملت بحرین از همه مذاهب اعم از سنی و شیعه هرگونه روابط با صهیونیست‌ها را رد می کنند. مسئولان صهیونیست ترسو هستند و هر فرد بحرینی در نظر آنها یک بمب ساعتی است که از مردم بحرین هراس دارند.

الدیهی روز عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را روز ننگ دانست و گفت: ما باید در برابر دشمن بایستیم و خطر و عواقب عادی‌سازی روابط را در ذهن مردم و نسل‌های آینده تثبیت کنیم.

وی در خصوص سرکوب زندانیان مظلوم بحرینی اعلام کرد: ده‌ها هزار بحرینی در زندان‌ها به سر می‌برند و رژیم آل خلیفه آنها را شکنجه می‌کند؛ اما ملت بحرین مقاوم بوده و بر خواسته‌های مسالمت‌آمیز خود از جمله حقوقشان و برائت جستن از عادی‌سازی تاکید دارند.

الدیهی در ادامه افزود: شیخ «علی سلمان» فعال سیاسی نمونه اقدام مسالمت‌آمیز است، شخصیتی صبور و با ثبات که اصولش تغییری نکرده و حتی یک روز از پیگیری مسائل ملت دست برنداشته است.

اخیرا شیخ حسین الدیهی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با خرید املاک و مستغلات در تلاش است هویت بحرین، را از بین ببرد. این رژیم غاصب ، بحرین را اشغال کرده و شاید بحرین دومین کشوری باشد که از سوی این رژیم به واسطه خریداری زمین‌ها در ضمن یک پروژه برنامه ریزی شده به تدریج اشغال می‌شود. اما ما آگاهیم و هرگز اجازه نخواهیم داد زمین ما به رژیم صهیونیستی یا شرکتهای صهیونیستی فروخته شود.

قرار است انتخابات پارلمانی بحرین در نوامبر آینده برگزار شود؛ اما از آنجا که از زمان آغاز اعتراضات مردمی در اوایل سال 2011 تاکنون، هیچ اقدام امیدوارکننده‌ای برای اصلاح امور در این کشور صورت نگرفته و پاسخی به مطالبات انقلابیون داده نشده، انتظار می‌رود که اغلب احزاب مخالف رژیم آل خلیفه این انتخابات را تحریم کنند.

بحرین از 14 فوریه 2011 تاکنون شاهد تقابل رژیم آل خلیفه با مردم است. مردم که در ابتدا مطالبات مدنی و اصلاح‌طلبانه داشتند توسط رژیم آل خلیفه و با حمایت آل سعود سرکوب شدند و رهبران سیاسی و مذهبی نیز یا به احکام طولانی‌مدت حبس و سلب تابعیت و یا به تبعید از بحرین محکوم شده‌اند.

پس از عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی، آل خلیفه با «یهودی سازی منامه» و عبور از مرزهای خیانت، راه نفس کشیدن مردم بحرین را در عرصه‌های مختلف می‌بندد. عادی سازی روابط از سوی بحرین از مرزهای خیانت فراتر رفته و کار به یهودی سازی منامه پایتخت این کشور رسیده است.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا