سیاسی

زاهدی: جوانان فریب فضای مجازی مدیریت شده را نخورند

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جوانان دلسوز کشور فریب فضای مجازی مدیریت شده توسط رژیم صهیونیستی، آل سعود و استکبار را نخورند و منتظر اعلام رسمی پزشکی قانونی کشور باشند و اطمینان می دهیم اگر تخلفی صورت گرفته باشد، با آن برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی زاهدی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید هستیم، گفت: یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای آموزش و پرورش و دانشگاه‌ ها را گرامی می ‌داریم. همچنین آغاز سال تحصیلی را به همه دست اندرکاران این حوزه در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ ها تبریک گفته و امیدواریم پس از دو و نیم سال که از کرونا گذشته است کلاس‌ ها به صورت حضوری تشکیل و ان شاءلله مسیر ارتقا و کیفیت آموزشی و علمی و پژوهشی در کشور سیر صعودی خوبی را دنبال کند.
وی در ادامه نطق خود با اشاره به اینکه در هفته ‌ای که گذشت شاهد یکی از بزرگترین همایش ‌های بزگ دینی اسلامی یعنی حضور در راهپیمایی اربعین بودیم، تصریح کرد: یادمان باشد که شهید دل ‌ها حاج قاسم عزیز اشاره کرد که ما ملت امام حسین(ع) هستیم. در اربعین حسینی نشان دادیم که این جمله و عبارت حاج قاسم عینیت دارد، حضور بیش از ۲۱ میلیون مسلمان در راهپیمایی اربعین نشان‌ دهنده آن است که اسلام زنده است، اهل بیت (ع) در دل همه مسلمان‌ ها اعم از شیعه و سنی هستند. از دولت عراق هم تشکر می‌کنیم و از مسئولان و به ویژه استان ‌هایی که در داخل کشور مهمان نوازی به خرج دادند تشکر می ‌کنیم.
چرا بار فرهنگی را باید به دوش نیروی انتظامی گذاشت؟ این همه دستگاه فرهنگی در کشور چه می‌کنند؟ آنها باید خط مقدم باشند و نباید کاری کنند که نیروی انتظامی در خط مقدم باشد. نیروی انتظامی باید حافظ اقتدار و امنیت باشدعضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به حوادث اخیر در کشور اشاره و بیان کرد: اولا قلب همه ما جریحه ‌دار شده زیرا هر ایرانی پاره ‌تن ایران عزیز است، از طرفی مردم کردستان همواره پای انقلاب بوده ‌اند، چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب. در دفاع مقدس شاهد بودیم که عزیزان کُرد ما چگونه برای این انقلاب جان و شهید دادند.
زاهدی خطاب به بدخواهان انقلاب گفت: بدخواهان انقلاب بدانند که این فضای گل ‌آلودی که ایجاد شده و می‌ خواهند از آن فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی به دست آورند، به هوش باشند که خدای ناکرده اگر قهر انقلابی ملت برومند ایران اسلامی به جوش آید همه توطئه‌ گران و فتنه ‌گران را به زباله‌ دان تاریخ خواهند سپرد.
وی افزود: توصیه به فرزندان عزیز و جوانان برومند و دلسوز کشور آن است که فریب این فضای مجازی مدیریت شده توسط رژیم صهیونیستی، آل سعود یا سقوط و استکبار را نخورند و منتظر اعلام رسمی پزشکی قانونی کشور باشند و اطمینان داده می ‌شود که اگر خدای ناکرده تخلفی صورت گرفته باشد، با آن برخورد خواهد شد.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ملت عزیز ایران، هشدار می ‌دهم که تضعیف نیروی برومند انتظامی یعنی تضعیف امنیت کشور، تضعیف امنیت یعنی خسارت به همه ایرانی‌ها، خسارت به کشور، خسارت به اقتصاد، خسارت به تک تک خانواده‌ها، خسارت به کار و ایجاد بیکاری است. هوشیار باشید کشور به نیروی انتظامی قوی نیاز دارد.
زاهدی با بیان اینکه از نهادهای مختلف فرهنگی به ویژه شورای عالی انقلاب فرهنگی انتظار است که چرا بار فرهنگی را باید به دوش نیروی انتظامی گذاشت، گفت: این همه دستگاه فرهنگی در کشور چه می‌کنند؟ آنها باید خط مقدم باشند و نباید کاری کنند که نیروی انتظامی در خط مقدم باشد. نیروی انتظامی باید حافظ اقتدار و امنیت باشد، ان شاءلله که در این خصوص تصمیم عاجل و مناسب توسط نهادهای فرهنگی اتخاذ گردد.
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سفرهای ریاست جمهوری نشان داد دیپلماسی قوی و اقتدار جمهوری اسلامی کشورمان به گونه ‌ای طراحی و عملیاتی شده که توطئه ‌های استکبار را برای به انزوا کشیدن کشورمان خنثی نموده و بارقه‌ های امیدی بر اساس توافق ‌نامه‌های به عمل آمده در حوزه‌ های مختلف به ویژه اقتصادی در پیش روی ما است.
نماینده مردم کرمان در مجلس خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: استان کرمان در سال جاری کشاورزی خسارت سنگینی از بعد خشکسالی، سرمازدگی و سیل زدگی به خود دیده است، بالاترین خسارت را استان کرمان دیده است که بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان است.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا