ورزش

حمایت کامل از شمسایی برای موفقیت در جام ملت های آسیا می کنیم

احسان اصولی:

رییس کمیته فوتسال ضمن تمجید از وضعیت فعلی تیم ملی فوتسال، حمایت کامل خود را از این تیم در جام ملت های آسیا اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال گفت: روند تمرینات و آماده سازی تیم ملی فوتسال پیش از شروع مسابقات آسیایی بسیار خوب بوده است. ما در کمیته فوتسال از هیچ حمایتی برای به موفقیت رسیدن تیم ملی دریغ نخواهیم کرد. نسل بسیار با انگیزه و خوبی راهی کویت می‌شوند و امید است با مربیگری وحید شمسایی، تیم ملی در جام ملت‌ها افتخار دیگری برای کشورمان کسب کند.

اصولی افزود: همه باید از تیم ملی حمایت کنند. این تیم قطعاً می‌تواند آینده دار باشد و برای ما اهتزاز پرچم ایران و افتخار آفرینی فرزندان ایران زمین مهم است. امیدوارم با این بازیکنان که می‌توان گفت ۵ نفر از آنها تجربه حضور در مسابقات آسیایی را دارند، امیدوارم نتایجی خوبی از مسابقات آسیایی بگیریم. شمسایی چهره شناخته شده‌ای در فوتسال هست است و ما در این مسیر همراه او هستیم و تمام توان مدیریتی و حمایتی خود را از این فرزندان کشور دریغ نمی‌کنیم.

اصولی عنوان کرد: قطعاً رشد و توسعه فوتسال نیاز به توجه و حمایت همه دارد و همه باید از تیم ملی کشورمان برای کسب افتخار آسیایی دیگر حمایت کنند.

وی در ادامه افزود: روند آماده سازی تا امروز خوب بوده است و کار ما از جام ملت‌ها تازه آغاز می‌شود. برای موفقیت تیم ملی در آسیا و ادامه دار بودن افتخار آفرینی فوتسال ایران در مسابقات بین‌المللی برنامه‌های زیادی داریم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا