ورزش

اصولی: امیدوارم تیم ملی با شمسایی افتخار دیگرى کسب کند


رئیس کمیته فوتسال ضمن تمجید از وضعیت فعلی تیم ملی فوتسال، حمایت کامل خود را از این تیم در جام ملت های آسیا اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال اظهار داشت:روند تمرینات و آماده سازی تیم ملی فوتسال پیش از شروع مسابقات آسیایی بسیار خوب بوده است. ما در کمیته فوتسال از هیچ حمایتی برای به موفقیت رسیدن تیم ملی دریغ نخواهیم کرد. نسل بسیار با انگیزه و خوبی راهی کویت می شوند و امید است با مربیگری وحید شمسایی، تیم ملی درجام ملت ها افتخار دیگرى براى کشورمان کسب کند

اصولی افزود: همه باید از تیم ملی حمایت کنند. این تیم قطعا می‌تواند آینده‌دار باشد و برای ما اهتزاز پرچم ایران و افتخار آفرینى فرزندان ایران زمین مهم است. امیدوارم با این بازیکنان که میتوان گفت 5 نفر از آنها تجربه حضور در مسابقات آسیایی را دارند، نتایجی خوبى از مسابقات آسیایی بگیریم. شمسایی چهره شناخته شده اى در فوتسال هست  است و ما در این مسیر همراه او هستیم و تمام توان مدیریتی و حمایتى خود را از این فرزندان کشور دریغ نمی کنیم.

اصولی عنوان کرد:قطعا رشد و توسعه فوتسال نیاز به توجه و حمایت همه دارد و همه باید از تیم ملى کشورمان براى کسب افتخار آسیایی دیگر حمایت کنند.

وی در ادامه افزود: روند آماده سازی تا امروز خوب بوده است و کار ما از جام ملت ها تازه آغاز می شود. براى موفقیت تیم ملى در آسیا و ادامه دار بودن افتخار آفرینى فوتسال ایران در مسابقات بین المللى برنامه های زیادی داریم.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا