ورزش

کی‌روش با مترجم جدید در تمرین تیم ملی(عکس)

ستاره ایرانی شاغل در لیگ جزیره نقش جدیدی در تمرینات تیم ملی بر عهده گرفته است.

به گزارش “ورزش سه” سامان قدوس به احتمال زیاد یکی از مسرورترین بازیکنان تیم ملی پس از بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت ایران محسوب می‌شود.
هافبکی که در زمان برگزیدن ایران برای انجام بازی‌های ملی از نقش پررنگ این سرمربی پرتغالی در انتخابش گفته بود، در زمان حضور اسکوچیچ خیلی فرصتی برای درخشش در ترکیب تیم ملی پیدا نکرده بود و از طرف دیگر نتایج بی‌حرف‌و‌حدیث تیم ملی هم جای اعتراضی برای او باقی نگذاشته بود.
از این رو، بازگشت سی‌کیو به تیم ملی که اعتقاد ویژه‌ای به سامان دارد و از او در هر سه مسابقه تیم ملی در جام جهانی بهره برده بود، بهترین خبر ممکن برای این ستاره ایرانی برنتفورد در لیگ جزیره است.
حالا قدوس مسئولیت جدیدی هم در تیم ملی پیدا کرده و در خلال تمرینات که فرصت چندانی برای حضور دائمی آرین قاسمی در تمام صحنه‌ها به همراه کی‌روش دست نمی‌دهد، به عنوان مترجم سرمربی، صحبت‌ها و نکات مدنظرش را به بازیکنان منتقل می‌کند.
البته مزیت‌های حضور قدوس در تیم ملی به این توانایی محدود نمی‌شود و تسلط و شناخت فوق‌العاده او از بازیکنان تیم ملی انگلیس، ولز و امریکا که در پریمیرلیگ مشغول به بازی هستند هم می‌تواند به قرارگرفتن این ستاره در لیست نهایی بازیکنان تیم ملی برای جام جهانی کمک کند.
پیش از همه اینها اما، باید دید این هافبک بین‌المللی تیم ملی برابر اروگوئه و سنگال چه نمایشی دارد و تا چه میزان، رضایت کارلوس کی‌روش را برآورده می‌کند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا