ورزش

اعزام تیمهای وزنه‌برداری و فوتبال ۵ نفره کارگران

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری از اعزام تیم وزنه برداری کارگران برای اولین بار به مسابقات جهانی ترکیه در آبان ماه خبر داد.

به گزارش “ورزش سه” جواد رمضی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مرحله نهایی مسابقات لیگ وزنه برداری کارگران ۱۰ مهر در سالن وزنه برداری ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که در پایان این رقابتها، ۳ نفر از وزنه برداران برتر لیگ با همکاری فدراسیون وزنه برداری برای اولین بار به مسابقات جهانی ترکیه اعزام می‌شوند.

وی همچنین از اعزام تیم فوتبال ۵ نفره کارگران به جام جهانی امارات خبر داد و گفت: این مسابقات اواخر آبان برگزار می‌شود که تصمیم داریم دو تیم ۵ نفره به این رقابتها اعزام کنیم.

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری با بیان این که ۵۰ درصد از برنامه‌های تقویم ورزشی به جز رقابت‌های لیگ را برگزار کردیم، تصریح کرد: امسال به جز رقابت‌های لیگ وزنه برداری و دارت، ۳۰ رقابت ورزشی کارگران را برگزار کردیم که شرایط نسبت به سال‌های قبل راضی کننده بود. همچنین به جز وزنه برداری و دارت که مرحله پایانی آنها مهر و آبان به پایان می‌رسد، لیگ بسکتبال ۳ نفره نیز از دی ماه آغاز می‌شود.

رمضی در ادامه از لغو سفر تیم ملی رزمی کارگران به مسابقات جهانی مجارستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این تیم قرار بود ۲۸ مهر راهی مجارستان شود که به خاطر عدم تامین منابع مالی شرایط اعزام به این مسابقات را نداریم.

وی در پایان در ارزیابی از وضعیت ورزش کارگری، گفت: ورزش کارگری در مسیر توسعه و رشد قرار دارد، اما سرعت رشد آن برای جامعه کارگری ملموس نیست و تنها در سایه همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌های مرتبط محقق می‌شود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا