فرهنگ

2 انتصاب جدید در سازمان حج و زیارت


رئیس سازمان حج و زیارت در 2 حکم جداگانه «مشاور رییس سازمان در امور مجلس و استان‌ها» و «معاون توسعه مدیریت و منابع» این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در ۲ حکم جداگانه «مشاور رئیس سازمان در امور مجلس و استان‌ها» و «معاون توسعه مدیریت و منابع» این سازمان را منصوب کرد.

در این احکام «محمد آزاد» به عنوان مشاور رییس سازمان در امور مجلس و استان‌ها و حمیدرضا رهبری‌فر را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت منصوب کرد.

در حکم مشاور رییس سازمان در امور مجلس و استان ها آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی، سوابق و تجارب کاری جنابعالی در طی سالیان متمادی، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور اینجانب در امور مجلس و استان‌ها و رئیس شورای مشاورین سازمان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در پی عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و توجه به منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و در اجرای سیاست‌های دولت مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی، همکاری و همدلی و تعامل با نمایندگان خدوم در خانه ملت و با رعایت اصل قانون‌مداری در جهت تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق وموید باشید.

پیش از این محمد آزاد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت بود.

همچنین در حکم معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت آمده است: امیداست با توکل به خداوند متعال و استمداد از ائمه معصومین علیهم السلام در انجام تکالیف قانونی با همکاری مخلصانه، صادقانه، هماهنگ و منسجم همکاران و بهره‌گیری از دانش و ظرفیت‌های موجود با سرعت و دقت موفق باشید.

انتظار دارد در هم‌افزایی با سایر بخش‌های سازمان و نیز بعثه مقام معظم رهبری در انجام پشتیبانی‌های مورد نیاز برای توانمندسازی، سرعت بخشی و تسهیل در سایر امور کاری در جهت تحقق اهداف سازمان اهتمام ورزید. از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و خدمت رسانی مؤثر به زائران بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه خواستارم.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا